Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Už mi tam chyběli jen Wyatt Earp a Vyschlá stanová kůže. A jestli ti koňové byli černí, tak se fakt jednalo o vraníky.

0 0
možnosti
MV

ja znam jen "Starou stanovou kůži" a toho "Co tančí s vlky" - nemyslim ted Davida Vlka! a kone celi cerni nebyli - ale vranici jak vysity, Jano...

diky za cteni a hezkou nedeli preju

0 0
možnosti
DS

Tedy Marku, Ty to máš dobrodružný... to u nás v Lidlu nezažiješ... tedy ne že by práskání bičem a hloupý kecy byly jediný atributy obdobných týpků.... Na druhou strnu "ta, co tlačila košík, má můj obdiv a zajímavě kontrovalal". Ty fakt děláš jen 4 prapriky? To si neumím představit.... My jich totiž právě snědli 20 (dorazily děti a přidávaly si) :-)

0 0
možnosti
MV

my je, Daso, sezrali sami.... a byly pekne naducany!!!! s rejzi...

diky za cteni a hezky prvni zari preju - to to leti, co?

0 0
možnosti
Foto

Marku, s napětím jsem pročítal co se bude dít, Dělo se dobře. A svět je fakt krásnej R^

0 0
možnosti
MV

jen to videt, Pavle

fajnovy dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

H76a37n73a 80V36l50k80o22v48á

31. 8. 2017 20:35

Tak do druhé třetiny jsem čekala, že to bude reklama....Potom mne napadla erotická předehra a u toho jsem zůstala. Pokud to ovšem byla realita včetně zaparkovaných koňů (a bez kamer), moc mne mrzí že jsem u toho nebyla.

0 0
možnosti
MV

reklama na biče.... eroticka predehra v Albertu.... nebo taky mozna navsteva z Marsu...buh vi...

ty kone venku jsem si sparoval s tema dvema

me zase mrzi, ze jsem je nevidel odcvalat a v ruce misto otezi drzet tasky Albert, Hanko

1 0
možnosti
Foto

Jsem nějaká nevzdělaná - Pata Garretta jsem si musela vygooglit. Za to poměrně bezpečně vím, že Šumava je chleba.;-D

Díky za pobavení.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

To byl Sheriff, co dostal Billyho the Kida. Je o tom krásný film s hudbou Boba Dylana, který si v tom také epizodně zahrál.

Pat Garrett and Billy the Kid

https://www.csfd.cz/film/7178-pat-garrett-a-billy-kid/prehled/

0 0
možnosti
JS

Marku, včera fusekle s příběhem, dneska plněné mňampapriky s příběhem, dost dobrý sousta R^

0 0
možnosti
MV

zivot mi to serviruje jedno po druhym, Jano

zacina ch.at - myslim venku - ne zivot - tak jsem zvedavej, co prijde

diky za cteni, papriky uz v kremacni peci...

1 0
možnosti

Tý jo! Fááákt hustýýýý! Taky bych se lekla...někteří chlapi jsou fakt volové, ale my, krávy, s tím bohužel už nic nenaděláme...:-/;-D

R^V

1 0
možnosti
MV

a kdes byla vcera vecir, Mirko? myslel jsem, ze na tebe narazim u Shaany v Jinym kafi

a dekuju za cteni a hezkej posledni prazdninovej vecer preju

0 0
možnosti
Foto

R^Tusis, jestli si delali srandu nebo to cely mysleli smrtelne vazne, Marku?:-)

0 0
možnosti
MV

hele, na srandu nevypadali...nekdo se proste celej barvi do cerna (EMO), jinej do kaubojskyho...zivot ma variant...jé je...

1 0
možnosti
Foto

Tak od srdce jsem se už dlouho nezasmála! Vidím tě přikrčenýho pod regálem, i toho vola, PRÁSK prostě nemá chybu;-D

0 0
možnosti
MV

ja byl nejdriv lehce pos.anej strachy, Jitko, ale pak jsem si to dal pekne do plnejch a mam radost z toho, ze pobavilo i Tebe

1 0
možnosti
Foto

Marku, karma. Ale malinkatá připominečka. Nábojnice je vlastně piksla na prach a na náboj. Vůbec na teroristu neletí.

0 0
možnosti
MV

Jiri, to je jedno. za nektery neznalosti se nestydim

dulezitejsi jsou pro me jiny "veci"...

diky za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,55
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik