Diskuse

Zazpívej mi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

Tak jsme marku přemejšlela,kdy jsme naposled zpívala svojí mamce já? No to snad ani ti mamuti ještě nebyli ;-). Ale naposledy jsme si zazpívala docela nahlas,až mě to samotnou překvapilo,minulej víkend,kdy přinesl jeden kamarád balalajku. No a vzpomenuv si na školní léta a Čeburašku, hrábnul do strun a Písnička krokodýla Geni vylezla z mozkových šuplíků a zpěváků byl najednou sbor. Štamgasti přestali pít i to pivo a hospodkej si notoval s náma.;-D

0 0
možnosti
MV

zrejme dobra hospoda, Sarko!

0 0
možnosti
Foto

Marku,je krásný, když to každý dělám po svým a tak, aby dobře bylo. A tak je tomu dobřeR^R^R^R^

0 0
možnosti
MV

no, jeste jsi me neslysel, Pavle, zpivat. dobre to rozhodne neni, ani dostatecne...

ale snad i tak udelalo dobre

dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Marku, ty a máma Zorina můžete za vyprsklý kafe na monitoru;-DKrásně jsem si při tvém zpěvu provětrala bránice. Ale tu jednu lidovku neznám, tu mně musíš zazpívat, až se potkámeR^

0 0
možnosti
MV

Jitko, to fakt nechtej!!! ja sem asi takovej zpevak jako atomovej fyzik...

dekuju za cteni a bajecnej ctvrtek preju

0 0
možnosti
Foto

Tvoje máma prostě nezklame. Originál všech originálů, co kdy vymalovali všichni nejhezčejc ulítlí malíři...

1 0
možnosti
MV

no, chvilema bych bral poetickyho Ladu, Sarko

dikes za cteni a fajnovo preju

0 0
možnosti
Foto

R^Ranní chvilka zpěvu, prý uvolňuje mysl, ale když mrznou nohy ...tak to tedy nevím.;-);-D

0 0
možnosti
MV

mysl jak komu, Sono... ja jen plnil prani a po ranu neni zrovna "mysl" moji rodnou sestrou

hezky dny preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Třeba jí z něčeho bylo smutno, nepřiznala to (ani sobě), a Tys ji zachránil! Já, když je mi blé, tak dětem taky říkám, zpívej mi, povídej mi něco, a Honzovi- podrbej mi záda! :-)VR^

1 0
možnosti
MV

radsi bych ji podrbal zada, ale jeste to porad, i pres skvely technologie, na dalku nejde. tak jsem musel zazpivat, ale nic krasnyho to urcite nebylo

hezky dny preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Marku, dobrý blog. Máte se oba dobře. A to je fajn.R^

1 0
možnosti
MV

mame se, Tomasi, jak si zaslouzime - vsichni bez rozdilu, dyt to znas

a nekomu po ranu sem tam MUSI bejt do zpevu

mej se fajn cim dal tim lip

0 0
možnosti
JS

Posílám mamce pusu a poděkování, Marku... takový mámě bych zpívala i jáV

Navzdory tomu, že můj zpěv je dobrej leda na plašení komárů;-)

0 0
možnosti
MV

vidim to na duet,Slaninko...ale na nejaky opustenym poli - siroko daleko ani zivacka, natoz ptacka zpevacka..

hezko mej

0 0
možnosti

Jeee moje máma onehdá chtěla,abych jí zarecitovala,ano řekla zarecituj,nějakou básničku...a já spustila A hrdý bud(s háčkem,já ho tady nemám) a nevím proč,dostala záchvat smíchu a poslala mě do háje...no chechtaly jsme se obě;-D

Marečku,přání maminek se holt plnit musí,i ta divnější.

A opět krásný čtení,díky za ně :-)

0 0
možnosti
MV

no...mozna nekdy dojde i na ranni chvilku poezie, u Zoriny clovek nikdy nevi

diky za cteni, Katko a hezky dny preju

0 0
možnosti
Foto

R^Az jsem se malem taky rozezpival, a to normalne zpivam az tak po osmi kouscich.:-)

0 0
možnosti
MV

a to si, Honzo, predstav, ze ja NIKDY!!!

diky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik