Diskuse

Valchy byly harfami našeho dětství a tenhle jelen Pacholíčka nezachránil

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Joj, krásná modrá a voňavá šmolka do máchání! Já musela jako adolescent celé mládí prát svetry "v ruce", ve velké kádi pro celou rodinu, pak to šílené dvojí máchání, mezi tím odstřeďování v malé ždímačce. Tu bylo nutno nahoře držet oběma rukama, protože skákala, ale dávat bacha, aby mokré ruce nesklouzly dovnitř....Ještě teď peru svetry z pravé vlny v ruce, protože se na pračku nemohu i s příslušným programem spolehnout, párkrát už jsem vytáhla oblečky na panenku a zaplakala.

0 0
možnosti
MV

sem rad, ze pri cteni bylo dobre, Mirko

fajn dny preju

0 0
možnosti
MM

Vůně dětství, v tomhle jsi Marku přeborník,...vůně mýdla, holičství...díky za připomenutí dávno založených vůní a vzpomínek...jojo, díky

1 0
možnosti
MV

Marcelo, rado se stalo...je fajn videt, ze lidi bavej i obycejny zapisky a ne jen a jen Merkelova, EU, Zeman, uprchlici a podobne

fajnovej den preju

0 0
možnosti
Foto

No tak to je hustý, poesie v próze.....R^

0 0
možnosti
MV

hele, Tome, to mi uz napsala Sarka B., ale mne to prijde stejny jako kazdej muj zapisek sem

ale diky, udelalo radost

at ti dnesni den šmakuje!

0 0
možnosti
DV

D75a30v69i63d 57V15l67k

12. 9. 2017 19:54

To jsi fakt ještě zažil??

1 0
možnosti
MV

ale kdepak, Vlku, jako zdrojovou literaturu jsem mel Jindricha Simona Baara...

zazil a sem rad, ze zazil a este porad si to pamatuju

dikes za cteni, Vlcaku

0 0
možnosti
JS

Marku, ale mnohé gatě ten nastrouhaný jelen zachránil od fleků R^

Díky za výpravu do časů babiček, jelenů a dětských očí obdivně patřících na harfu z valchy V

1 0
možnosti
MV

Jano, presne tak... jestli jsem tam par ctenaru mym psanim dostal, tak jsem rad.

fajnovej vecir preju a diky za navstevu

1 0
možnosti
Foto

R^Také ty doby pamatuji, vůni i nevůni dne D, to jest "Velké prádlo".:-)

0 0
možnosti
MV

Sono, zdravim a diky za navstevu.

"velky pradlo" jsme rikali dnum, kdy se vsechny zensky z cinzaku slejzaly ve sklepe v pradelne...to bylo velky pradlo u nas. tohle popisovany bylo takovy "šolíchání", bych řek...ale oboje bylo fajnovy! pri velkym pradle bylo mozno zahlednout i nase sousedky jen v podprsence...

0 0
možnosti
Foto

Koncert pro valchu a plechové necky jsem už bohužel nezažila, ale ruční máchání, bělení na sluníčku a skládání voňavého prádla to je zase poéma mýho dětství. Jo a jelena používám dodnes na obzvláště odolné skvrny.

Díky za prosluněný mydlinkový vzpomínky, Marku.R^:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

jelen se do nasi obory po letech vratil. tekutej...a tak jsem zavzpominal, Pavlo, na toho tuhyho jelena v kostce

jsem rad, ze se libilo

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, ještě si taky pamatuju na fialovou šmolku a její nezapomenutelnou vůni. Jo, to bylo tenkrát něco s velkým Ň:-)

1 0
možnosti
MV

tak tu uz nepamatuju, jen se u nas rikalo: nebe jako smolka

smolkove provoneny dny preju, Jene

1 0
možnosti
Foto

Cítím tu vůni mýdla, čvachtání pěnivé vody zpod valchy a upocené čelo maminčino. Tolik dětí, tolik prádla, tolik let...Marku, moc díky za voňavou vzpomínkuV

0 0
možnosti
MV

a to sem rad, ze se libilo, Jitko

hezky utery preju a jdu sekat travu

1 0
možnosti