Diskuse

Máma mi začíná blbnout. Zatim je to zábavný.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

KLid, práškem do pečiva jde vrátit bělost záclonám a je dobrej nasypanej v kelínku a postavenej v ledničce-pohlcuje pachy....taky jich mám doma slušnou zásobu :-D

0 0
možnosti
KT

Já tedy takhle blbnu od mladých let, nijak se to nezhoršuje, ani nezlepšuje. U nás je to obzvláště pikantní, protože velmi pomalu opravujeme veliký dům. Já jako výtvarnice mám všechno na co si vzpomenete, protože všechno se k výtvarné práci hodí a jak to různě přesouváme sem tam z místnosti do místnosti už několik let, ztratila jsem přehled úplně a spoléhám na náhodu a na štěstí. Chybí mi akorát prdopeč, protože ten došel.

0 0
možnosti
Foto

H60a92n81a 25V88l43k88o27v84á

15. 9. 2017 21:35

Některé příznaky poznávám, jsou mi blízké ač je mi 46....Kakao mám zatím vedle cereálií, zřejmě nastal čas ho zašít někam dál....

1 0
možnosti
MV

trenovat je dobry, Hanko...

0 0
možnosti
JM

Ono je to dokázané, člověk se má vrátit na místo, kde zrovna něco zapomněl, informace je tam "otisknuta" a člověku se vrátí. Jen se fakt naběhám. Ruku na srdce, někdy je mi to úplně jedno, jestli je tam otisknuto, že mám utřít prach nebo okopat burgán.

1 0
možnosti
MV

Jano, co je to "burgan"?

a treba ta pamet vypadava prave proto, aby lidi chodili a krev proudila a tlak byl v cajku

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Myslím si, že se ve vyšším věku více pozorujeme a to, nad čím jsme jako mladí mávli rukou, moc řešíme.

Vždy jsem podezřívala moji babičku, která prokládala svoji řeč německými slovíčky, že je používá v případě, kdy nám chce říci něco peprného.

Dnes bezpečně vím, že když rychle nenaskočí správný český výraz, tlačí se tam ten cizí a proto i já již někdy obohacuji svoje vyprávění adekvátní německou náhradou, konverzace nevázne a mně ten malý výpadek projde, protože z nedostatku udělám přednost.:-)

0 0
možnosti
MV

no jo, Marie, jenze mame nenaskocily saty, ne cesky vyraz....

ale tusim, jak to myslite - kdyz "to" tam neni - no booooooooze, je tam zase neco jinyho

dekuju za cteni a hezkej patek preju

0 0
možnosti
Foto

R^dělám to podobně jako pan Faltýn

1 0
možnosti
MV

to ja se teprve pripravuju, stejne to jednou prijde, tak proc cekat...

diky za cteni a fajnovej zbytek dne preju

0 0
možnosti
Foto

Když zábavný, tak ještě dobrý;-)

0 0
možnosti
MV

zivot ma bejt zabavnej, prece, Jitko...tak hura do toho

hezkej vecer preju a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Paráda, Marku.

Já svoji demenci řeším tak, že když zapomenu, jdu dělat něco jinýho.

Vždycky se něco najde. ;-D

2 0
možnosti
MV

Hele... to je ale dobrej model. Mámě poradím. Diky za čtení a fajn zbytek dne preju.

1 0
možnosti
JS

Mamka je drak, Marku - do všeho vrazí tři humorné žloutky do bábovky z radosti a přidá veselé pusinky z bílků, které rozdá kolem sebe R^V

0 0
možnosti
MV

Hezky si to napsala. Ale vona taky často zhusta pripepri...

1 0
možnosti
Foto

Marku, kdo umí, ten umí, ovšem inspirace Zorina, to je něco;-DR^

0 0
možnosti
MV

Inspirativní - to teda je. Někdy až k zblazneni... Diky za cteni a plno inspirace preju

0 0
možnosti