Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Ježišííí, jak to krájíš tu mrkev (lze dosadit cokoliv) ? "Kdes to takhle viděla ?"

1 0
možnosti
MV

ano ano ano a ano! lze variaovat skoro na vsechno

diky za cteni, Marcelo

0 0
možnosti
DP

Mě napadá jediná obtížná otázka - "Tak co, kdy se budeš vdávat?", Teď po padesátce už to přešlo. ;-D

1 0
možnosti
MV

budte, Dano, prichystana na logickou navaznost: no...a kdo ti zamackne voči?

0 0
možnosti
RN

Od švagrové slýchám: jééé, ty jsi zloustla! (modelka teda taky zrovna není).

1 0
možnosti
RN

Někteří si holt pletou upřímnost s neomaleností.8-o

1 0
možnosti
ŠM

tak přispěju: Ty jsi ještě svobodná? Ty jsi rozvedená? Ty nemáš děti? Proč si nekoupíš něco na sebe?

1 0
možnosti
MV

pak uz jen zbejva: "proc s tim neco neudelas?"...

1 0
možnosti
MV

no...jakej?...

diky za cteni

1 0
možnosti
PK

Tohle přece není otázka pohlaví, ale sebedůvěry a emoční stability. Normálního člověka, ať už chlapa nebo ženskou, může nevhodná otázka maximálně pobavit, ale spíš ji hned pustí z hlavy. (Ženské obecně nejsou až takové citlivky, jak si možná mnozí myslí... ale to jen mezi námi, jestli pod vlivem téhle iluze přibude gentlemanského chování, nejsem proti. :-))

0 0
možnosti
MV

Petro, dobry den a diky za cteni. Asi vite, ze moje blogy nejsou o tom, aby se lide hluboce zamysleli a brali si buhvijaka pouceni. Stejne jsem pristupoval i k aktualnimu blogu, ale pokud si z nej nekdo vezme to, o cem pisete - tak fajn.

hezky dny preju

0 0
možnosti
Foto

"Ježiši, to je krásný! Ty budeš mít miminko! Jak to, že o tom nevím?"

A nejhorší je, když tuhle otázku pronese manžel. ;-D

0 0
možnosti
MV

to si zazil, Martine?

diky za cteni a hezko mej

0 0
možnosti
Foto

Od čeho sis to umazala? Ty máš zas nový šaty, pak tě mám poznat! No a věk, váha a stav zadanosti je klasika.:-P

0 0
možnosti
MV

a jeste: mohla bys mi, prosim te, rict, co tim myslis? (to je casta otazka k celkem jasnemu vyjadreni)

diky za cteni, Klaro a hezkou stredu preju

1 0
možnosti
Foto

Spolehlivě mne dokážou rozhodit otázky mojí vlastní matky typu: Proč kupuješ tolik jogurtů (cca 10)?, A v tomhle svetru/kabátu/tričku... chodíš do práce?, Ty nedáváš do tý polívky kmín/majoránku/bujón...? atd. atd.

Tak nevím, jestli je to dědičný a já se budu vlastních dcer takto vyptávat, až jim bude tolik co mně...

Jo a ty ostatní věci, jsi myslím, vystihl dost dobře, Marku.:-):-):-)R^

2 0
možnosti
MV

Pavlo, vis prece, co zpiva Sting: history will teach us nothing... vsechno se opakuje a pak ze prej "pantha rei"

fajn stredu preju

0 0
možnosti
Foto

...vypadáš pěkně, ty ses od minule spravila...to mi říkala pokaždé tchýně. Až jsem jí jednou řekla, že kdyby to byla pravda, tak se jí nevejdu do dveří. Zasmála se a už nikdy mi to potom neřekla. Zato potom furt říkala: Tak co? kdykoliv mě uviděla. Nikdy jsem nevěděla, co mám odpovědět. .

5 0
možnosti
MV

"tak co?" je nesmrtelna otazka!

diky za cteni a dobro celej den vinsuju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik