Diskuse

Nilpahc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Marku, Tvůj příběh, moje vzpomínky...jako bych to už četla, nebo prožila...???

0 0
možnosti
MV

Marcelo, ahoj, neni dulezity, jak k nekterejm vecem doslo. Dulezity je, ze se staly...

diky za cteni a fajnovej patek preju

0 0
možnosti
Foto

Marku,úplně se na tom štokrleti vidím, měli jsme to podobně a smáli se prostě všemu. I na televizi jsme pak chodili hromadně k těm bohatším, kteří si tu bednu mohli dovolit. Dík za vzpomínku:-)

0 0
možnosti
MV

Jitko, i kvuli tomu ty moje slohy pisu... Jsem rad, ze fungujou jako vyvolavace vzpominek.

zase prsi...tak at je hezky i pres to!

0 0
možnosti
Foto

jsi mi připomněl moji oblíbenou, umim asi líp než otčenáš:

jehah jedad ukčár áj it mávípz ukčábílok, ukčábílok íčár jehah ičátépelk

maďaršitina jak vyšitá;-D zdravím

2 0
možnosti
MV

klepetaci? to jsem v ukolibavce nidky neslysel, Radko

dekuju za cteni a pekno preju

0 0
možnosti
Foto

Připomněl jsi mi můj oblíbený pořad Dvaapadesát komiků a spol., při kterých jsme se jako děti váleli smíchy - to by dnešní děti asi nepochopily. Kotoučovou promítačku už nepamatuju, ale promítání rodinných černobílých diáků jo. Ta promítačka se většinou zavařila tak po třicátém snímku, takže u toho byly i kouřové efekty.;-)R^

Jo a pozadu (zprava do leva) jsem psala, než jsem šla do školy. Tam mi bohužel vysvětlili, že takhle by to nešlo, i když to pro mě bylo jednodušší. Díky za fajn vzpomínky.:-):-):-)

0 0
možnosti
MV

no jasne, padesatdvakomikuaspol!!! diky za pripomenuti

0 0
možnosti
Foto

Hezky. R^;-DTatínek občas se mnou mluvil pozadu......

0 0
možnosti
JS

Dík, Marku, tohle já nikdy nezažila. Tak je super, že se's podělil V

0 0
možnosti
MV

mas urcite jiny pribehy! tesim se, az si vonich poctu

hezkej den, Slaninko

1 0
možnosti
Foto

H37a30n12a 31V30l23k13o57v58á

4. 10. 2017 18:03

No teda...Dneska toho mám víc. Zejména Rumunský western. To by mne skutečně zajímalo, poněvadž znám jen ten východoněmecký točený v Jugoslávských horách (kam jsme podnikali poznávací výlety při cestě na devizový příslib k moři).

Dále - promítačku znám, ale děda nám nepromítal filmy s Chaplinem, ten už byl v osmdesátých letech v nějakém okénku ČST, možná i ve Filmech pro pamětníky, společně s Frigem, Busterem Keatonem, Laurelem a Hardym (můj strýc zmiňoval Pata a Patachona, ale ty nikdy nedávali), smáli jsme se tenkrát už u televizí. Prokládali jsme to Rakouskou reklamou na Milku a Persil...

Děda nám v promítačce promítal záběry z dovolených (byl už v důchodu a pracoval a jako takový dostal devizový příslib i výjezdní doložku častěji než lidé v produktivním věku).Tenkrát bylo Řecko, Španělsko vrcholem exotiky, na Krym dojel s Autoturistem po vlastní ose, a z Jugoslávie nám promítal ten " Poklad na stříbrném jezeře".

Tam jsme se podívali taky, ale to už mi bylo 12 let. Předtím jsme jezdili vždycky 4 dny tam, 4 dny zpátky do Bulharska právě přes Rumunsko. A to teda nebyl western, ale spíš poučení o tom jak se vlastně máme veeeelmi dobře. Ta bída byla hmatatelná. Pokud jsme někde zastavili, třeba na vlakovém přejezdu, seběhly se žebrající děti a bral vše. Hlavně jídlo a cigarety.

0 0
možnosti
MV

doufam, ze ty dedovy cestopisy mate nekde zaarchivovany. byla by skoda, kdyby se ztratily...

dekuju za cteni a hezko preju

0 0
možnosti
Foto

R^Takovou promítačku jsme měli, uměla 8mm film a já se taky vždycky moc těšil, až naši něco přitáhnou z půjčovny.:-)

0 0
možnosti
MV

a taky tak hrkala?

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, hele pamatuju první televizi, táta ji přinesl domů - bylo mi tak 5-6 let. Byla taková malá s obrazovkou, která měla velikost dnešního mobilního telefonu. jak ji zapnul, tak se objevil monoskop, kterej se vlnil a tak nějak blikal. A my na to čuměli jako paka. Telka běžela asi 2 hodiny denně, z toho hodiny byly zprávy, které četl Richard Honzovič.

Když to dneska vykládám dětem, tak mi říkaj, že už mi to začlo.....R^

2 0
možnosti
MV

no vidis...vsechno se vraci...dneska lidi cumej na filmy prave na mobilech

diky za cteni!

2 0
možnosti
VF

!ívtstěD

Netřeba nostalgicky vzpomínat na dětství, však přijde dětinštění.;-) Také psina.

1 0
možnosti
MV

to je jen takova poblaznena sestrenice detstvi..., ale diky za ni, Vero

fajnovy odpoledne preju

prave sem dosekal zahradu a du si dat do toho venkovniho slunecno vetrna kafe a cigaro. Joha!

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik