Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D70a42v54i95d 17V10l52k

26. 10. 2017 17:31

Jsi mě předběh já mám Harvyho, tak rozepsanýho. Kruci kruci snad to nebude vadit.;-)

0 0
možnosti

Vlku, ja nikoho nepredbiham. jen jezdim hromadnou a jak videt, v tamejsim "elektoratu" rezonuje tohle tema vic, nez vysledky voleb! hura!!!! tesim se na tvoje postrehy, budou urcite vysperkovanejsi, nez jen ten muj odposlech. fajnovej mokrej patek preju

0 0
možnosti
Foto

H16a31n60a 95V94l24k64o74v63á

26. 10. 2017 15:41

Těch tisíc tři sta brutto bych viděla jako zásadní...

A k tomu třešinku (ať mne hrdé ženy ukamenují) - ale když už bych tohle někdy jako výměnný obchod podnikla, nic by mne nedonutilo to po (promlčených) dvaceti letech přiznat.

Za všechno mohu jen (přibližně) tlumočit slova Mahuleny Bočanové, která řekla, že ve svém mládí a naivitě při těch pozváních na večeři netušila o co jde a když "pochopení" neprojevila posléze, role nejen nebyla, ale ona byla za blbku...

No, těžko do takového světa poslat 16 či mladší dceru a tak to my, zaprdění rodiče prostě neděláme...

0 0
možnosti

Ano. Tisíc tři sta je opravdu v tomhle konkrétním pripadu zásadní!

0 0
možnosti

Damn, tohle je napsaný jak Hana&Hana :D

0 0
možnosti

Neznám, Drahomíre, můžete mě navest? Netuším totiž, jestli jde o pochvalu nebo poslanizdo kytek. Ale díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

To všechno je z toho, Marku, že už dlouho nebyla válka. Lidi nevědí, co by roupama dělali. A tak vymyslely (ty ženské) hnutí "me too", což asi má znamenat "Já jsem to s ním také dělala".

A mohlo by jich být docela dost. Henri de Tolouse Lautrec měl sice znetvořené nohy, ale jinak moc znetvořený nebyl.. Tak u něj by to třeba byla asi tak dobrá tisícovka "me too", zatímco my amatéři se stěží zmůžeme na několik pár desítek vrubů na pažbě.

Jo, nedělali jsme v Poldovce, i když já jim tam kdysi oprašoval "emerický počítače". To ale bylo dávno před érou těch klumprů do kuchyně, co si říkají PC.

0 0
možnosti
Foto

A zapomněl jsem napsat, že jako obvykle karma, Marku.

0 0
možnosti

nestěžovala si některá z těch čtyř, na kolena?;-)

0 0
možnosti
Foto

Problém je, Šárko, že od určitého věku už si na stěžují skoro všichni ;-);-D

3 0
možnosti
Foto

:-) na Poldovce bylo hodně chlapů, ale i žen, co si neměli vůbec co vyčitat.;-) Vám, Marku, jako vždy, karma :-)R^

1 0
možnosti

a zrejme nejen v Poldovce, Marie...

normalni zivot

diky za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti

Podprdeli jsem neznala....máš na něj "kopyrajt"?

0 0
možnosti

bohuzel, Ivano, na to slovo ma kopyrajt moje babicka a v zaveti nebylo o jeho zdedeni ani slovo...

diky za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti

R^;-D Dyť to furt řikám, že sme jako národ rozumný!!:-):-)

0 0
možnosti

a vtipny, a sarkasticky, a ironicky - schopnej prezit vsechno!

diky za cteni, Romane a fajnovej den preju

0 0
možnosti

Tak nevím, pane autore, ale Váš blog mne vždy potěší. Je vidět, že znáte život obyčejných lidí nejen z kavárny. Přeji mnoho zdraví.

0 0
možnosti

a me zas potesi, ze mnou seskladany slova udelaj lidem radost

a radsi nez kavarny mam obycejny hospody, Ivane

dekuju za cteni a i Vam zdravi a radost!

0 0
možnosti
Foto

J10a34n 88P49r82a30ž34á14k

26. 10. 2017 10:08

R^Marku, teď jsem Tě odhalil, když můžeš štelovat uši, tak jsi taky kocour jako já nebo Sanťas. A víš, tyhle životem omletý ženský jsou nejlepší.:-)

Měj krásnej den.

0 0
možnosti

necham si tu usiska asi patentovat, Jene

omlety zivotem jsou nejlepsi - bez rozdilu chlap/zenska, proste gendrove neutralni...

hezkej den preju

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS