Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dekuju za cteni a fajnovy pondeli preju

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, já to taky četla líbí se mi to!:-) Kdyby nebyly tak šíleně dlouhé objednací lhůty, šla bych do toho!

1 0
možnosti

fakt? no vidis, tak ono to opravdu funguje.

hezkou nedeli preju a dekuju za cteni

2 0
možnosti
Foto

Tak jsem si vzpomněl, že na toto téma kdysi psala blogerka AAP a článek je včetně fotodokumentace: https://peldova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=251629

0 0
možnosti
Foto

To já u jedný známý na fejsbúku viděla náhrdelník tohoto tvaru. Zřejmě odlitek vlastní pipiny - ne tedy sádrový, ale z nějaké té hmoty, jak se dnes podomácku dělaná bižuterie vyrábí - nosila hrdě takto na hrudi. Poněkud ulítlá ezoterička. Už jí teda někdo zbouchnul, teď vystavuje děcko. Tmavší pleti, jela totiž za tajemnem do Egypta. To jsou prostě někdy příběhy. :-)

0 0
možnosti

znam, je to moje kamaradka Ivana. zije tak, jak chce a respektuju to

hezkou vetrnou nedeli preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Ježíšku na křížku... sádrovym... !!Některý už fakt nevěděj, co roupama... Vskutku pikantní suvenýr! 8-o

0 0
možnosti

takova ta nase davna sudetacka sousedka na chlape rikal: pani Sorinko, ten man je takovej svuj, takovej suvenyr. ze myslela suverena nam bylo v tu chvili jedno, protoze suvenyr je vic!!!

krasnou nedeli preju, Sarko a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

To snad né! Pomóc, co se ještě dozvím...8-o8-o8-o

0 0
možnosti

na ojedinelosti je treba si sem tam pockat, Klaro

hezkou nedeli preju

0 0
možnosti
Foto

J97a66n39a 11M49a46j10o29v11á

27. 10. 2017 19:49

Nejspíš jsem pro, zůstat u tradičních trpaslíků :-)

1 0
možnosti

zase, Jano, lepsi sadra na hobby zalezitostech, nez na zlomeninach...

mejte se krasne a zdrave a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

No..... každej jsme nějakej.

1 0
možnosti

presne tak, Pavle, ale nekdy nekdo proste cumi, co vsechno jde

hezkou nedeli preju

0 0
možnosti
Foto

To je fakt hustý.Že si jí některé propichují piercingem, už jsem četla. Já bych řekla, že lidi už nevědí,co roupama:-)

0 0
možnosti

nebo co s číčama, Sarko

fajnovej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

já zas v televizi viděla dokument o tom, že se z těch otisků dělají mýdla8-o

0 0
možnosti

mejdal na číči? tomu rikam podnikatelskej zamer

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS