Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

takl jsi mi Marku do dnešního dne vnesl trochu radosti...není to tak dávno,co jsi mi připomněl moji první učitelku a já Ti psala,jak jsem jako dítě byla zklamaná,že to nebyla mladá krásná princezna, ale stará slečna M.Heřmanová a jak jsem až později pochopila,svoje sobectví a jak se jí za to když si vzpomenu,pořád omlouvám.....no a na diskusi mi někdo odpověděl,že jí chystají oslavu její 100. No a včera jsem byla za mamkou a jukla na plakátovací plochu a nějaká síla mne dotáhla k vylepeným parte - no a bylo tam její..moje paní učitelka se té své oslavy nedožila a já od včerejška uvnitř sebe a někdy i navenek, brečím...už není ta moudrá laskavá paní s nádherně chraplavým hlasem, trpělivá a přísná,co když pohladila po vlasech,bylo to jako by jeden dostával metál...odešla mi a já jí k té její stovce už kytičku s poděkováním domů nedonesu...;-(

0 0
možnosti
MV

Sarko, tak to nekdy zivot nasteluje. kytku bych zanes za par tejdnu jinam. a popovidal si. i kdyz treba panucitelka nebude odpovidat, slyset te bude urcite. vsechno se da stihnout. vsechno!!!!

0 0
možnosti
Foto

;-DPošlu jí na pokec moji mámu, ta traktor už řídila, i když na něj nemá řidičák, jen na auto. Propadlý!:-)

0 0
možnosti
MV

no prosim, jedna lektorka je teda na svete, Klaro

diky za cteni a fajn utery preju

1 0
možnosti
JS

Marku, já Tvoji mámu nejen miluju, ale taky jí rozumím... proto třeba z práce střídám dopravní prostředky a trasy tak, aby to nebylo stále stejné, mechanické :-)

P.S.: vidím níže přadla, tedy vinšuju Ti splnění snů a přání podle Tvého gusta a navrch štěstí a zdraví, abys toho všeho užil :-)

0 0
možnosti
MV

zivot by nemel bejt jak pres kopirak!

dekuju za vins a na oplatku: fajnovy utery preju, Slaninko

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dmám čiperka a moudrá žena

0 0
možnosti
MV

no ta se bude dmout, az ji tohle vyridim, Libuse

diky za cteni a hezkej den mejte

0 0
možnosti
Foto

Hele, pozdravuj mámu, musí to být fajn ženská.

A protože všichni píšou, že máš zítra narozeniny, tak Ti přeju, ať Ti to pořád tak pěkně píše, protože, co bych jinak četl....R^

0 0
možnosti
MV

mame vyridim a za prani dikes, Tome

hezky dny!

0 0
možnosti
Foto

H95a89n58a 59V54l62k41o85v69á

30. 10. 2017 16:46

Nedočetla jsem to celé...dočtu později... Ale na Sásinku také čekávám, stejně jako moje tchyně.Je to prostě nedělní dopoledne, kafe do postele...Potom se jde vařit oběd:-)

1 0
možnosti
MV

no jo, Sasinka, to je jistota - takova Emilia Marty CT!

dekuju za cteni, Hanko

0 0
možnosti
Foto

Marku, ty se máš - toto je nekonečná inspirace, co nadělit mamince pod stromeček: pletených ponožek, vařeček, hrnců a knih o vaření už má asi mraky, ona chce nevšední zážitky, tak jí je dopřej, když ji to učiní ještě šťastnější, než je.;-)

Jo a taky přeju vše nejlepší k zítřejším narozeninám.:-):-):-)R^

0 0
možnosti
MV

takze letos to bude hasák!

Pavlo, diky za prani a preju hezky dny

0 0
možnosti
Foto

já Zorině rozumím, Marku! A taky gratuluju k narozkám!

0 0
možnosti
MV

Zuzko, diky za přačku a hezkej helouvín preju

0 0
možnosti
DV

D59a38v71i60d 29V49l60k

30. 10. 2017 15:19

Jo kamaráde a ještě jsem zapomněl, všechno nejlepší k narozeninám Ti přeju. Ať seš zdravej, psavej, máš práce tak akorát. A ať si ten život pořád tak pěkně se všemi svými blízkými užíváš. K tomu Ti držím palce:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem něco prošvihla, o tom, že měl Marek narozky totiž nikde nepsali, ani nehlásili8-o;-DTož taky vinšuju vše dobréR^

0 0
možnosti
DV

D72a14v52i23d 92V18l83k

30. 10. 2017 15:12

A pravdu má máma .Já toho taky ještě spoustu nezkusil.Hezký to bylo dneska Marku.

1 0
možnosti
MV

to proste musis, prece nepujdes do nebe nedozážitkovanej...

dekuju za cteni, Vlku

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik