Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až "zneužijete" tu kouzelnou hůlku, nemohl byste mi ji taky na malou chvilku půjčit, myslím, že bych taky využila. :) prosím...;-) "zakarmila jsem". R^

0 0
možnosti

musim se zeptat Zoriny - teda, jestli ji od Jeziska dostane...to vi jen Buh!

diky za cteni a hezky dny preju

1 0
možnosti
Foto

náhodou panettone je dobrota a s vánočkou se nijak nevylučuje dám si ráda oboje ale a těmi páchnoucími lidmi je to fakt hrůza8-o

jinak za blog samozřejmě palečekR^

1 0
možnosti

Libuse, zdravim. mama je tradicionalistka, takze ji zadny novoty na stedrovecerni stul nesmej. mozna je to trochu vyhranenej nazor, ale nelze jinak, nez respektovat. urcite by panettone taky snedla, ale na stedrej den jedine vanocka...

diky za cteni a fajnovej ctvrtek preju

0 0
možnosti

I27v62o 85Ž48á33č32e20k

22. 11. 2017 20:16

A jak k tomu přijde pravdomluvný člověk, který kulhá, protože má něco s nohou?

2 0
možnosti

ha..., to jsem ale hlupak, ze jsem to hned Zorine nevmet do tvare. nahodim jako tema. uvidime, co ona s tim. urcite, jak ji znam, neco vymysli...

dekuju za cteni a hezko preju

0 0
možnosti

I81v84a 73M56a12r36k61o41v67á

22. 11. 2017 18:46

Tyhle vaše hovory s maminečkou, to je pohádka...Díky za zprostředkování. Obzvlášť mě pobavila část o smradu v MHD. Vybavila se mi jedna dávná příhoda, kterou nám vyprávěl otec: jda z práce na nádraží, uslyšel z otevřeného okna v patře hádku muže a ženy, a vzápětí na něj někdo z toho okna vylil guláš. Asi se to nedalo jíst, říkal, dost to smrdělo. Seděl pak v nacpaném vlaku na čtyřsedadle úplně sám...

0 0
možnosti

kurnik, to je skoda, ze se ten gulas nedal jist...tata si moh dat kus z ramene, z klopy, z limce...

jsem rad, ze se Vam, Ivo, moje zapisky libej. doufam, ze nejste sama a ze treba nektery lidi tohle zapisovani dotlaci k tomu, aby mezi sebou vic mluvili

diky za prizen a mejte se krasne!

1 0
možnosti
Foto

U nás lidi smrděj, hlavně, když je vlhko. Někdy mi přijde, že před uložením na zimu ty bundy nevyperou...

0 0
možnosti

to je fakt, nejhorsi je to ve vlhku...to se tahne jako smrad!

hezkej den, Klaro, a diky za cteni

1 0
možnosti

D92a59v56i13d 51V49l46k

22. 11. 2017 16:39

Musím se toho Panettone zastat.Já to mám rád,ale vánočku teda taky.Jinak se Zorinou souhlasím.:-)

0 0
možnosti

ver nebo ne, Vlku, ja to nikdy nekoupil. ta prevozni panettone krabice me pokazdy odradila. verim ale, ze smakuje

dikes za cteni a mej se fanfarove!

0 0
možnosti
Foto

H58a63n62a 49V85l19k29o58v26á

22. 11. 2017 16:36

Hůlka nevím, ale zaujal mne nápad Vaší maminky uklízet až po Vánocích. Letos jsem nějak unavená a protože máme 5m stropy a tomu úměrně okna, řekla jsem si, že si sjednám pomocníky. Ovšem pozdě. Tak prostě jenom vyperu záclony a okna počkají do jara (kdybychom měli plasťáky, ale jsme v památkové zóně a máme ty dřevěné kastle) a na pomocníky si vzpomenu dříve než pár týdnů před Velikonocemi. To stejné vidím s úklidem v kuchyňské lince atd. Teď před Vánocemi je celkem kumšt sehnat paní na úklid, takže to stáhnu z nejhoršího a tu důkladnost nechám po Novém roce.

Takže za mne je hůlka v telefonu po Vánocích.

1 0
možnosti

uklizet se ma, az kdyz je chut, ne jenom, kdyz je bordel, Hanko!

diky za cteni a hezko preju

0 0
možnosti

dekuju a peknej den at je!

0 0
možnosti
Foto

Kouzelná hůlka by byla dost nebezpečná věc. Obávám se, že na páchání dobrých skutků by nestačila a dala by se snadno zneužít. Úsměv od ucha k uchu jde vykouzlit i jinak, ale některý osoby to prostě nezvládnou - hůlka nehůlka.:-):-):-)

1 0
možnosti

Zorina nezneuziva, mozna nekdy naduziva a ver mi, Pavlo, ze dokaze rozesmat lecjakyho skarohlida. ale ta hulka k tomu...

dekuju za prizen a hezkej ctvrtek preju

0 0
možnosti

Zorina hůlku nepotřebuje,nakonec by nás s ní přetáhla ;-) a panettone bez kandovaného ovoce a čokolády, klasické čisté panettone obalené moučkovým cukrem s vanilkou, je moc dobré,když se na Štědrej den nakrájí a pozor, nekrájí se jak bábovka, ale položí se na bok a krájí se na kolečka, když to pak vidíš,dojde ti,že jsou to vlastně vánoční hvězdy, no a k těm se naleje vychlazený prosecco a ty kousky z hvězdy od panettone se do něj namáčejí a jedí...krásná snídaně to je Marku..když mi to kamarádka,co žila 10 let v Itálii vyprávěla, říkala jsem si,že to bych nikdy nejedla..no a už to snídáme 15 let a nemá to chybu....;-)R^

0 0
možnosti

tak to sem vubec netusil, ze se kraji tak, aby vytvarela hvezdu

ale s tim namacenim peciva do cehokoliv: dycky se mi vybavi mokrej umolousanej rohlik u detsky pusy, nebo suchej krajic chleba natrhanej a nahazenej do bilyho kafe (moje prababicka) - a v takovejch pripadech koncej vsechny kouzla a me se toci zaludek... takze to by u me neuspelo, i kdyz nepopiram, ze nekomu to muze cinit blaho

diky za cteni a fajnovej den preju

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS