Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky napsané, pobavil jste mě. U "hrušek" se dá takovéhle chování trochu čekat, ale já byla v jednom nóbl hotelu (opravdu asi třicet hvězdiček :)) A tam seděla madam, vyzařovala s z ní namyšlenost a buzerovala servírky. jak mohla. Seděla přímo proti mě a tak jsem jí měla pěkně na očích. Když jí přinesli talíř, něco znechuceně vyštěkla na mladou holčinu, ta se zastyděla a radši k té paní už nepřišla. Madam taky otvírala pusu tak nějako moc, ukazovala celému světu jídlo uvnitř... Mlaskání nebylo slyšet, ale jsem si jistá, že tam bylo. A když dojedla to jídlo za tři tácy, nalokala se kolou! a začala si dlouhatánskýma nehtama čistit zuby. Tedy to byl zážitek. Zarývala tam ty nehty snad pět minut, úplně škrábala sklovinu a vůbec se nenamáhala něco skrýt. Pak ještě dlouhou dobu jezdila jazykem v ústech :( Byla jsem ráda, že už jsem byla po jídle a upíjela latté... ;-D "madam padam" :-/

0 0
možnosti
MV

Bohunko, par podobnejch nechtostouralek jsem za svuj zivot taky zazil a proti gustu zadnej disputat. ale at si tohle delaj za rohem...

diky za prizen a krasnej patek preju

1 0
možnosti
Foto

Fakt jsem se pobavila.. Chlebíčky miluju, ale pusu od majonézy snesu jen v soukromí :-D A oslovení "Hrušky"- směju se ještě teď.. Díky ;-D

1 0
možnosti
MV

tak to je fajn, ze se, Jolano, smejete - tak se totiz da prezit ledacos - treba i advent!

diky za cteni a fajn dny at pokracujou

0 0
možnosti
MM

...jazykem dlouhým jako krejčovskej metr...R^R^R^

0 0
možnosti
MV

nic delsiho me, Marcelo, v tu chvili nepadlo na mysl...

dikes za cteni a hezkej ctvrtek preju

1 0
možnosti
MV

dekuju, Ivano a fajnovy dny mejte!

0 0
možnosti
Foto

po přečtení jsem si zašel pro něco dol lednice. Každopádně, Maqrku , přečetl jsem rád. A přeju krásné dnyR^

0 0
možnosti
MV

... a nasel jsi tam chlebicek, Pavle?

mej se krasne a este lip

0 0
možnosti
IN

Proti gustu žádný disputát, ale asi je tzv. prostorově znatelná, tedy tlustá ženská, která se na veřejnosti čímkoliv cpe, méně apetitlich, než tlustý chlap. Kdysi Karolina Světlá žehrala na svého manžela Mužáka, že mnoho jí. Co prý ten muž toho konzumuje - masa, piv, aby byl trochu schopný žití, ženě stačí káva se skývou chleba a je syta a spokojená !:-)

0 0
možnosti
MV

no prosim, skyva chleba a kava = cesta ke spokojenosti

to prubnu, Ivano

dekuju za cteni a hodne skyvy a hodne kavy preju...

0 0
možnosti
Foto

J22a23n 43P87r16a45ž64á47k

13. 12. 2017 10:50

R^Marná sláva, Marku, jdu něco sníst.

Užij si prima den:-)

0 0
možnosti
MV

doufam, ze sis smaknul...

0 0
možnosti
JS

Mě je spíš šouflik z těch růžových hruštiček R^R^R^

Ať chlapi jedí jak umí, hlavně že jim chutná, ne? Můj chlap, když mu hodně chutná, vysmejčí jazykem talíř dočista, vydává blažené zvuky... a mě to těšíR^

Marku, měj se báječně!

1 0
možnosti
ŠM

Já bych růžovejm hruškám dala medajli za odvahu - že si to dokážou oblíct ;-DR^

1 0
možnosti
ŠM

snad s nima nejezdíš často, ještě by tě zkazily ;-) .. miluju "obložerný" chlebíčky ... nudličkovej,sardelovej,s lososem i ála lososovej s trestí a citronkem, vajíčkovej s poctivou majonézou a s máslem, okurkou a kolečkem nebo dvěma tenoulinkýho uheráku... ale nedala bych je v metru,na chlebíčky musí mít člověk klid,aby si je vychutnal a ne jen spolykal.... ach jo,a mám tu jen sušenky a kafe.:-/

PS: drahé polovici,bych špagety s kečupem předložila snad jen ve chvíli,kdybych mu u toho oznamovala,že si má sbalit igelitku a jít....

3 0
možnosti
MV

jo, chlebicky, to je proste ráj!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik