Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^krasobruslení z kopce by mělo být zařazeno mezi olympijské disciplíny-zlaá medajle tě nemine;-D

0 0
možnosti
MV

treninkovou plochu bych mel, ted uz jen tuhle kategorii prohlasit za regulerni, Libo

0 0
možnosti
JM

Marku, byl jste někdy ve Žluticích? Tam je náměstí do kopce, Čumulangma hadr. Nahoře stojí vedle muzea městský úřad. A jak byla tehdy ledovka, kočičí hlavy, no, my úředníci, co jsme bydleli dole, jsme do práce přilezli po kolenou s půlhodinovým zpožděním. Ale! Byl úřední den a tenkrát nepřišla/nepřilezla ani jedna občanská noha. Večer domů to šlo dobře, ledovka nevydržela.

1 0
možnosti
MV

urednici tedy meli misto kancelari skyboxy a mohli mistrovstvi sledovat pekne v teple, Jano!!!

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Doporučuji otevřít školu sportovních komentatoru. Ti z ČT už nestojí za fajfku tabáku. Čtu Váš članek a řežu se. Jdu hledat obvazy...;-D

0 0
možnosti
MV

Marceli, díky za přečteni. Terminologie sportovních redaktorů je pro mě více méně velkou neznámou. Popsal jsem svejma slovama, co jsem viděl. A jestli pobavilo - fajn. V posledních dnech na blozich moc prci nejni. Fajn víkend preju.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že ty ženy v tobě viděly vážnou konkurenci. Trojitý salchow s mlíkem, houskami a šunkou - to už je odvážná figura! Doufám, že to přihlížející porota náležitě ocenila.;-DR^

0 0
možnosti
MV

ano, takova homogenni figura to byla, vc. efektu na zaver /ten gayzír.../

dekuju za cteni,Pavlo a peknej patek a celej vikend preju

1 0
možnosti
Foto

Hlavně opatrně, ať si něco nezlomíš!

1 0
možnosti
MV

ano, mami...

diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Tě vidím, jak tančíš, kámo a mám z toho zadel.

0 0
možnosti
MV

tancem by moje pohyby oznacil jen clovek s opravdu vyvinutou fantazii, Tome

diky za cteni

uz doma?

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, promiň. Já vím, že bych se neměl smát, ale směju se strašně;-D

Pozvaly Tě borkyně aspoň na vyhlášení vítězů?

Užij si hezkej pátek:-)

0 0
možnosti
MV

a to je dobre, ze se smejes...blogy tady v tom volebobdobi moc duvodu k srande nedavaj

1 0
možnosti
JS

Ty koni, hlavně že ́s celej!

Čort vzal mlíkoR^R^R^

P.S.: úplně jsem to viděla v barvách!

0 0
možnosti
MV

cerno bila, Slaninko. valel jsem se po zamrzly asfaltce a strikalo ze me mliko. zelenou cepici jsem ztratil cestou

2 0
možnosti
DV

D40a75v49i14d 68V14l86k

19. 1. 2018 12:37

Jojo a doufám ,že tam byl aspoň jeden odpíchnutej Axel;-D

0 0
možnosti
MV

rozplacnutej Markxel, Vlku...

0 0
možnosti
MM

Směju se tady, jak prdlá, dííííííky. Hele Marku, šrouby v noze už máš, tak se zase nepředváděj se svojí vypilovanou volnou sestavou....;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MV

no prave, kvuli tem sroubum sem sel radsi rovnou na zadel (aby me za sprosty slovo nevyhodili z diskuze)

diky za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik