Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, fištrón není k zahození, ale ženská po letech soužití s chlapem by měla být taky trochu realistka. Nač chodit každý týden ke kadeřnici, když ten její dost možná změnu okomentuje až tak po 3 - 4 týdnech: Nemáš ty něco s vlasama? Tady vzadu to vypadá ňák přeležele.

;-DR^

0 0
možnosti

Vybavil se mně vtip, jak je to s tou mužskou všímavostí.

Manželka si nasadila protichemickou masku a ptá se manžela - miláčku, vidíš, co je na mně nového? On se dlouze zadíval a radostně zvolal - máš vytrhané obočí!!!

1 0
možnosti
Foto

Mám ráda Vaše hovory - diskuze s matkou, zapomenu vždycky úplně na to, co jsem řešila sama a zamyslím se nad něčím úplně jiným. Takže jsem teď taková "lehčí" od svých myšlenek, které mě stejně vedly tam, kam jsem vůbec dnes nechtěla. Díky ;-)R^

0 0
možnosti

to mi udelalo velkou radost, Marie

dekuju

1 0
možnosti
Foto

H21a20n81a 28V83l44k43o37v43á

23. 1. 2018 14:33

No, maminka má asi pravdu, ale další moudrost je, že ženy se oblékají (kadeří, nehtují...) spíše kvůli jiným ženám...

2 0
možnosti

jako, ze se predhanej? je to mozny. kdyz uz jim doma chlap nerekne to, co chlap rict ma, tak hledaj pochvaly jinde...trochu smutny

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, vždyť to říkám pořád, Zorina je fakt třída.:-)

1 0
možnosti

jedna ze tridy univerzity tretiho veku, Jene...

hezkej den vinsuju

2 0
možnosti

Mamka má recht! Jen bych dodala, že když máš uvnitř pěkně, leze to i ven, takže nemusíš dát za krášlení kvanta peněz - stačí jen trošku a jsou spokojený oba On i Ona.

Měj se bájo, Marku a pozdravuj Zorinku!

2 0
možnosti

Už máš "bráchu" v Německu, bereš ségru na Moravě?;-)

1 0
možnosti

Tak teď mám velké pochybnosti, jestli jsem ženská8-o. Měla jsem tři kluky, takže tenkrát jsem asi byla. Už čtvrt století jsem bez muže, bez ženy a spokojená. Jen mně chybí.....raději nenapíši, ať si můj příspěvek někdo nevyloží jako seznamku - nee!:-)

1 0
možnosti

spokojeny zensky jsou nejvic, Vero!

preju jen spokojeny dny s Vasima trema klukama...uz varit pro ne musela a musi bejt radost!

1 0
možnosti
Foto

No jo, přečetla jsem to celý, Marku . a mám k tomu několik poznámek. Na celém tom manželství je právě nejzajímavější ta neustálá diskuse - a konfrontace mezi těma dvěma. Nemůže být snad větší nudy, než kdyži ti dva spolu pořád - a se vším souhlasí. Buď je jeden z nich typický "podpantoflák" - "ano, tatíčku", "ano mamičko", a je jedno který z nich, anebo jim život spolu už tak zevšedněl, že se spolu vůbec nebaví... A to musí být tak šílená nuda - k nevydržení. A ještě hroznější nuda musí být, když se neustáleoslovují "miláčku", "zlatíčko" - anebo se neustále i několikrát za den i po telefonu) ujišťují, že se milují. (Tak jak to vidíme v amerických filmech). U mne by to bylo na mou duši, na rozvod. A tož tak. Vidím, že u vás dvou to klape, a Tvoje paní Zorina to jistě také ví, pos zdravuj ji ode mne. Povídat si - a dohadovat se lidé v manželství musí. Pokud ne nemohlo by dojí k pěknému usmiřování V. Když na to není přes den čas, mělo by se to nějak zařídit. Já jsem např. zavedla "snídani při svíčce", jinak jsme se přes den skoro neviděli, ( Snídaně se zhltla, nebyl čas). A vyplatilo se to. :-)No - vyčítejte si něco (hned po ránu), když si mezi hrnky s kávou postavite zapálenou voňavou svíčku v pěkné svícínku... To už pak neplatí ani to rčení - jak v jedno filmu pravil Bolek Poívka - "po ránu drž tlamu..." :-/ Díky, Marku, za článek k přemýšlení. R^

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za překlepy, pořád mám napilno, pospíchám, a pak to tak dopadá. Rv Díky. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Inu, asi i tak. Asi. Obecně bejvá problém, když se rozum přestěhuje pod poklopec. Ovšem ty moudrý holky to taky dost dobře věděj, a uměj i s tímto ,,faktem" též dovedně pracovat;-)

v

0 0
možnosti

mate pravdu, ze "moudry" holky umej s mozkem prestehovanym pod poklopec pracovat, takovejm holkam ale s mamou rikame jinak a o nich muj dnesni blog nebyl

diky za cteni

0 0
možnosti

D93a90v80i82d 67V96l59k

23. 1. 2018 11:24

Marku ty jsi sice teplej(Snad to můžu napsat takhle),ale já mám pocit ,že ty té ženské duši na rozdíl od nás heteráků rozumíš. To Ti chlape závidímR^:-)

1 0
možnosti

Stačí se řídit Zorinou Vlku, ale zas abyste ty prachy pak doma nepřehazovali vidlema, když máš tolik bab v baráku ;-);-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik