Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje teta ktera se dozila uctyhodny 98 let prezila dve valky i smrtelnou chorobu ruzne urazy snad diky katolicke vire se vidavala se znamym, kterym byl jednim ze zachranenych deti Wintona. Sir Tom pak sam zalozil nadaci -byl i Wintonuv vlak s detmi ktere tu hruzu prezily.

1 0
možnosti
MV

Jiří, tehdejší nacismus a fašismus měl šanci se pevně usadit i proto, že lid měl chuť na vůdce... Stadni chování, podpora vyostrovani nálady mezi různými skupinami obyvatel, atd, atd. Určitě to víte. A mně se zdá, že určité znaky podobného chování se objevují jak v Česku, tak v EU.

2 0
možnosti

Marku, napsala jsem něco podobného k té hrůzné době, a to poté, co jsem viděla v kině film o Miladě Horákové...

https://mirkasvarcova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=635867

Dík za článek :-)R^

0 0
možnosti
MV

Miladu jsem ještě neviděl. Chystám se na ni. Blog přečtu. Teď už od pondělí až do neděle pracovní srumec. Mirko, zdravím a díky za čtení

0 0
možnosti
PZ

Hmm

V roce 1978 jsem s Matkou utekl pres Jugoslaviji do Rakouska,kde jsme pozadali o Azyl a potom imigrovali do USA.

Kdyz jsem se po prve v roce 1992 vratil do Cech byly to do cela nervy,clovek nevedel co ma ocekavat. Ted uz jezdim do Cech pravidelne ( na posledy jsem byl v loni v Listopadu) a velice se mi tam libi,ze uvazuji o navratu do Ceska na trvalo.

A pak ctu clanek jako vas, a nevim jestli uvazuji spravne o navratu.

0 0
možnosti
MV

Píšu, Petere, o obave. Ale žádná "obava" by neměla mít šanci komplikovat návrat Domů! Držím palce, dekuju za čtení a preju fajn dny.

0 0
možnosti
JZ

Ten dokument byl vynikající. Vůbec musím ocenit, že ČT2 vysílá spoustu zajímavých dokumentárních filmů.

4 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

2 0
možnosti
MV

Tu bych rád přenechal panu Potuznikovi

1 0
možnosti
DB

především jde o to kom se pomáhá, někdy je to tak, že si svou pomocí chováte hada na prsou...a to není to nejlepší..........je tedy nutné vědět komu se pomáhá..........před nějakým časem jsem psal o tom, že Američané řešili tento problém použitím ELIS ISLAND jako detenční zařízení, kde byli migranti ubytováni a kde se zjišťovalo, kdo vlastně jsou.

A většina těchto lidí s sebou měla své dokumenty. A tak tedy lidé, kteří chtějí přijít do EU a nemají své dokumenty, prostě jen musí zůstat na nějakém evropském Elis Island, dokud se nezjistí kdo opravdu jsou.......

Za předpokladu, že naprostá většina těchto uprchlíků skutečně utíká před válkou a jen 3% jsou z IS, pak zde máme armádu IS zhruba o síle 30 000 mužů, tedy více než má česká armáda..........a to stojí za zmínku,...a i za obavu.....

6 1
možnosti
JP

Já si myslím, že v tomto blogu o migranty nešlo. Pochopil jsem to jinak, pro mě z toho čiší strach z návratu extremismu z levice i pravice a to je víc jak 30 000 můžů

3 0
možnosti

Problem neni v tom,ze bychom pomoct nechteli, ale v tom, ze

1. pochybujeme o ucelonosti a udrzitelnosti pomoci spocivajici v podpore migrace do EU

2. pochybujeme o tom, ze zrovna ti, co se do EU dostanou jsou ti nejpotrebnejsi

3 0
možnosti
Foto

Na dokument se kouknu, ale slyšel jsem v rádiu rozhovor s panem Potužníkem.

Vždycky mne při podobných faktech napadá, že přes všechno zlo, o kterém píšeš, se objevuje vždycky ostrůvek pozitivní deviace.

Lidi, kteří se prostě zachovají jako lidské bytosti a kašlou na to, jestli ten proti nim má na hlavě kipu, burku, nebo je plešatý a současně bílej nebo černej.

Vím, že to není populární, ale jestli má ten svět nějak pokročit, pak jedině z tohohle pohledu a směru. Ti náckové u nás, ta skupina, co je schopna toho druhého praštit pěstí jen proto, že má jiný názor - tihle sice mohou vypadat jako vítězové, ale ve skutečnosti tou ránou prohráli.

Marku, dík za tenhle pěknej blog.

Tom

8 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik