Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

24. 3. 2018 10:24

Marku, já chci teda jen vysypat na palouku...ale nápad tvojí mámy mě tak nadchnul, že asi poprosím o copyright a místo štrůdlu tam fouknu hraběnčiny řezy...což je vlastně podobný :-)

Tvoje máma je skvělá :-)

0 0
možnosti

řekni Marku Zorině, že v Chrudimi,ji teda znaj...moje máti o ní čte moc ráda.....a nechce parte,ale prosí o ten recept na štrůdl, třeba ho Zorina dělá jinak ;-)

0 0
možnosti

Že moc zdravim maminku a se strudlem zjistím. Sem stejně zvedavej, kterej recept tam bude chtít stisknout, pač u linky dicky řekne : takže, jak to bylo? A začne vařit po paměti... !!

0 0
možnosti
Foto

Marku, hned mám veselejší ráno..;-D

A taky dobry tip! ;-D

0 0
možnosti

Veselejší rána jsou důležitý! Díky za cteni, Jolano

0 0
možnosti
Foto

Přitáhlo mě na váš blog po dlouhé době upozornění na článek o šizuňkovi, ale tenhle mi zpříjemnil dnešní ráno. Díky.

0 0
možnosti

Václave, zdravím Vás. Mně jako šizunk Okamura přišel už dávno. Svojí "nepripravenosti" k rozhovoru na ČT moji domněnku jen potvrdil. Ale protože politika není moje téma, prasknul jsem sem něco ze života. Jsem rád, že pobavilo. Fajn dny preju.

0 0
možnosti

Vyřídím, Bohunko a preju fajnovej zbytek víkendu. Diky za čtení

0 0
možnosti

I v Chrudimi Zorinu známe. ;-)

2 0
možnosti

Aaaaaaaaaa... takže jsem se trefil. Zdravím do Chrudimi a vzpomínám na vaše rohové řeznictví u placku u kostela!

0 0
možnosti
Foto

J53a29n97a 69M66a92j15o80v56á

17. 2. 2018 22:29

jo, prakticke parte. Skvely plan.R^

0 0
možnosti

Zorina ke skrz na skrz praktická žena. Diky za čtení, Jano.

0 0
možnosti

Zorina mi je ohromně sympatická ... recept na štrůdl je absolutně nejdokonalejší parte, jaké může být R^

0 0
možnosti

Ona je tak trochu jiná. Ale funguje to náramně. Dekuju za čtení a peknej večer preju.

0 0
možnosti
Foto

No, a já si drahnou dobu myslila, že máš, Marku, takovou šikes Zorinu - ženu. A to zatím máti... Také dobrý... Dobrý příklad... :-)R^

0 0
možnosti

Mirko, zdravím Vás. Já mám doma sikez chlapa - Zorina, ta sikez ženská, mě tak nastelovalawa je nám všem fajn. Dekuju za čtení a hezkej víkend preju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik