Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

dám ti sem odkaz Marku na tu moji...uvízla mi tak nějak v mých 16 letech v paměti a v srdci...mám ráda tu Nezvalovu verzi v českém jazyce...

http://www.cesky-jazyk.cz/citanka/jean-nicolas-arthur-rimbaud/spac-v-uvalu.html#axzz5ATmCW4DI

ale nechala bych si ji přednášet i v té francouzštině, v té je smrt nějak míň studená...

0 0
možnosti
MV

dekuju, Sarko, tu jsem neznal. A Nezval? - nejlepsi preklad - podle meho. slova se v tom jeho ceskym prekladu mihaj uvozem jako chut rerichy

diky za upozorneni a za cteni a fajn patek preju, Sarko

0 0
možnosti
IM

"Jak žít? Jak být prostý a být doslovný? Vždycky jsem hledal slovo, které bylo vysloveno jen jednou, ba slovo, které dosud nebylo vysloveno vůbec. Měl jsem hledat slova všední." (Vladimír Holan)... Poezie je moc důležitá, i když to tak vůůůůbec nevypadá,:-) děkuji za článek, Marku.

0 0
možnosti
MV

mel jsem hledat slova vsedni... jako by na to lidi posledni dobou zapominali, Ivo

diky za cteni a hezkej den preju

0 0
možnosti
Foto

Marku:) náčelníku, hlásím - splněno:)

dneska za sebou desátý ročník mého miminka - projektu- Březen - ke knížce si vlezem...co se mi daří na našem ústavu docela neuvěřitelně deset let držet...dvouhodinovka studentské poezie, čtení knížek, recitace,divadla, interpretace...srandy hlavně... natřískaná učebna a tradiční jarní štrúdly, co peču do noci... a hlavně - objevování se navzájem. Letošní ročník studenti moderovali za mě, jakože to mám od nich...akce za mnou...

proto tě čtu až teď:)R^R^:-)

Když zdá se

že se boří svět

nech věci v čase

čas vrať zpět

a nech si Markem vyprávětV

0 0
možnosti
MV

teeeeda, to je pocta - DEKUJU, Radko

a drzim palce dalsim letum tvoji akce - zni to bajecne

hezkej ctvrtek preju

2 0
možnosti
Foto

R^je fakt že poezie se stává Popelkou-já kdysi propadla Václavu Jebavému alias Březinovi třeba Stavitelé chrámů-ale věkem se mění vkus-pěkný blog Marku:-)

0 0
možnosti
MV

basnicek je treba, kor v takovy dobe, kterou zijeme, Libo

uzivej si radosti treba s Brezinou a jinymi

diky za navstevu

0 0
možnosti
Foto

... "Hlásím, pane hejtmane, že zdál se mi dnes divný sen. Vojna byla, a já ležel v poli zastřelen. A vedle mne váš kůň také pad. Nám přáno bylo spolu umírat, to z boží vůle jen..." Fráňa Šrámek, Raport. R^

2 0
možnosti
MV

jo, Frana, ten taky vedel

diky za cteni a fajnovej vecer preju

0 0
možnosti
DV

D28a33v18i12d 73V57l62k

21. 3. 2018 19:22

Dneska moc hezký:-)R^

4 0
možnosti
Foto

H81a45n29a 98V26l51k25o80v40á

21. 3. 2018 18:13

Vždycky když vidím týpka jako je Arnold Lička přemýšlím jestli je to dítě nebo podnapilý dospělý.

2 0
možnosti
MV

nebo Arnold Licka, Hanko

0 0
možnosti
Foto

R^Hezky se to cetlo, Marku:-)

1 0
možnosti
AL

Trochu váženého autora Valička považuji za takového blogerského Seiferta.

.

Také tento vynikající básník rád vzpomíná na své dětství, například v díle Maminka Sbírka byla věnovaná vzpomínkám na dětství a především na Seifertovu maminku, která dokázala udělat domov krásným, i když byli chudí. Opěvuje zde její prostotu, skromnost a obětavost hraničící se sebezapřením, její láskyplnou přítomnost. ...

:-)

0 0
možnosti
Foto

A v čem je problém, pane Arnolde? Co je špatného na tom mít krásný vztah ke své mamince? Ne všichni máme to štěstí.

1 0
možnosti
AL

Z článku:

-----------------

"Ty vandráku jeden...", oslovila mě Zorina vřele, "Dneska je Světový den poezie!

-------------------

Děkuji za připomenutí.

Vaše maminka má pravdu. Tento komunistický novinář z Rudého práva, a básník byl opravdu úžasný. Vzpomínám na jeho procítěné verše: „Na ty barikády, až bude revoluce,s mou milou půjdeme spolu“.

:-)

0 0
možnosti
MV

piseme oba o drziteli Nobelovy ceny za literaturu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik