Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D95a90v68i25d 65V16l27k

25. 3. 2018 9:24

Čoveče to je asi epidemie s tím neumíráním. Já Ti byl v pátek u doktora a babky tam zrovna rozebíraly , že nějak nikdo už strašně dlouho neumřel, ale prej až to začne to bude mazec, protože smťák to bude muset všechno dohnat. Do budou krásný pohřby a nahusto říkaly babky.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Pořádek musí bejt, Vlku, však vzpomeň na Darbujana a Pandrholu! To by to tak bylo, aby se neumiralo. Už jen ty krásný funusy, o který lidi přicházejí!!! Díkes za cteni a pěknou neděli preju.

1 0
možnosti

J58a88n 75P42a22l10l48a82s

24. 3. 2018 23:50

Marku, moje máma mi tak dlouho vtloukala do hlavy svou představu o rozptylové loučce, že jsem jí to nakonec splnil. Teď přesvědčuji manželku (je o 10 let mladší, takže mě asi přežije) o témž.

Vzpomínat se dá i bez hrobečku, a pokud za vzpomínku nebudu stát, hrobeček bude pustnout.

0 0
možnosti

To máte recht, Jene. Když nejsou vzpomínky je hrob k prdu. A loucce rozumím. Já chci do oceánu. Fajnovou neděli preju a díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

No jo...musím se mrknout na hřbitov, jestli je tam všechno v cajku.

0 0
možnosti

tam, az na par zasmudlanejch ksichtiku, jo, Zuzko

ale zajdi, je tam klid

dekuju za cteni

0 0
možnosti

24. 3. 2018 9:58

Marku, zdravím! :-) jak začne bejt pěkně, přijedeme se na vás podívat. Tuchoměřice zdraví Centralboys :-)

1 0
možnosti

???????????????? prestehovani? Tuchomerice? sousedka? to je ale krasny prekvapeni!!!!

0 0
možnosti

Úžasná Zorina mi projasnila den. R^

1 0
možnosti

tak to jsem rad, Zdenko

at jsou krasne projasneny vsechny dalsi dny

dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Tohle je Boží, teda ne prostor, ale povídání, Marku. Moc toho nenapíšu, mám jen tablet. Jinak - taky jsem dlouho nemazal, ale debilita některých si to žádá. R^

0 0
možnosti

dekuju, Tome

ne vzdy debilita, ale skoro pokazdy vtiravost, poucovani, negovani - a to je casto i na takovyho klidase, jako jsem ja, fakt uz moc

klidnou nedeli a fajnovy dalsi dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti

oznameni: poprve za vsechna ta leta jsme smazal prispevek v diskuzi

slo o prispevek pana Arnolda Licky

jeho hloupa a ironicka sdeleni uz proste nebylo mozny cist

1 0
možnosti

Nenechte se občane Valičku vytočit tímto člověkem.

Nestojí vám za to.

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

R^moc hezký Marku-já pucuju jen desku a lucerničku trochu to vypleju kolem koukolem shrabu suchý listy a pokecám s nima-teď před velikonocemi posbírám vánoční výzdobu a dám tam tu velikonoční:-)

1 0
možnosti

a ja si o velikonocich udelam spacirek se Stellou a na hrbituvku kousek od nas obveselime hrob, kterej nebude nazdobenej

a kdyz to bude hrob zensky, polozim na nej malou pomlazku

krasny dny preju, Libo a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Krásnou práci si máma našla. R^ A ty jsi to hezky napsal....Mám podobný nápady. Já zas po zimě pucuju stolpersteine - kameny zmizelých. Jak jsou zasazený v chodníkách, tak jsou zamatlané solí. Většinou je otírám brylpucem, jak doma nazýváme čistítko na brejle. Jelikož když špinavý kámen vidím, nic jiného většinou po ruce nemám. Ale je to účinné, neb dosahuji vysokého lesku... A hlavně - jména ztracených a zavražděných se neztrácí...

3 0
možnosti

ahoooooooooj, Sarko!

na tebe narazit je kumšt! ale pokud je duvodem tve nepritomnosti pucovani stolpersteinu, nepritomnost omluvena

a tema lihovejma brylpucema se pucuje leccos dobre

preju krasny dny, poradnou supacku o Velikonocich (kdybys zase zmizela, at mam odprano) a moc dekuju za cteni

p.s. a SAMOZREJME pozdravy i segre!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS