Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný! Taky mě právě čeká ordung a s těžkým srdcem budu třídit vzpomínky......

0 0
možnosti
MV

tak mej na pameti, Jitule, ze treba to odlozene jinde naramne pomuze

0 0
možnosti
Foto

:-)Ve sklepě mám skříň s nejslušivějšími kousky, které jsem ukládala zhruba od roku 1996, kdy se mi narodila první dcera...před dětmi, po dětech....některé jsem byla schopná po pár měsících nosit znovu - mám je opatřené váhovým rozpětím (....) od 55 do 75 kg.

Dlouho jsem ve sklepě kvůli šatům nebyla, ale mladší (14) dcera tuhle objevila fotku z roku 98 a říká "mami, tys byla retro"...Ty šaty v tom sklepě mám, protože mi neskutečně seděly a v podvědomí jsem doufala že je ještě užiju....

Jsou to samé výstavní kousky, tu od místní návrhářky, tu ze sekáče...Je mi prostě líto je vyhodit.

A sama si pamatuji Tance posledního dne, které probíhaly v Kabinetu múz (Ha Divadlo) v devadesátých letech s písničkami ze 60. let ve skvělém provedení herců Ha Divadla, kde jsme na parketu venčili podobně archivované kousky po svých matkách...

2 0
možnosti
MV
Foto

taky přehazuju zimní a letní ale nejsem schopna nic vyhodit-vytřídím, někdy i odnesu ke kontejneru, ale pak se mi to rozleží v hlavě a začnu toho litovat a tak se večer plížím zpět k popelnicím a jdu to zas vytáhnout, někdo jsou ale bezdomovci rychlejší, takhle jsem přišla o bundu, která mi připadala hnusná, ale teď si říkám, že byla skvělá

jinak s tou pulinou-slyšela jsem leccos ale tohle je obzvláště roztomilý;-D

1 0
možnosti
MV

uplne ten popelnicovej lov vidim, Libo

0 0
možnosti
Foto

R^Miluju starý hadry, Marku a nosil bych je do roztrhání, kdyby mi je občas Soňa nevyhodila;-D

0 0
možnosti
MV

ja, nastesti, zadnou Sonu Vyhazovací nemam, a proto u me hadry umiraji na "roztrhani tela"

uplne ti rozumim

1 0
možnosti
DP

Taky mě to čeká. Já mám ještě kategorii "Do toho letos zhubnu" :-)

6 0
možnosti
MV

s touhle kategorii Zorina uz zrejme nepocita - ma svoje zkusenosti, Dano

at Vam ta selekce jde hezky od ruky preju

0 0
možnosti
ŠM

Díky Zorině za inšpiraci,friling ordnung provedu tento víkendR^;-)

0 0
možnosti
MV

bacha to co, co mate porad jeste rada, Sarko

voni tyhle veci maj perfektne vybudovany obranny mechanismy!

0 0
možnosti
Foto

Inspiroval jsi mne, barde, O víkendu na to vlítnu a co mě do 5 vteřin neosloví, zpytluju a zanesu do kontejnéru.

To nám to jaro pěkně začne.

R^

0 0
možnosti
MV

5 vterin je dostatecnych k tomu rozpoznat dulezite od nepodstatneho, nejen u hadru

krasnej let nepotrebnosti do pytlu preju

0 0
možnosti
DV

D20a17v80i90d 77V43l95k

4. 4. 2018 12:18

Taky jsem věnoval pár svetrů našem rodinýmu "tranďákovi" Gatě by mu nebyly, ten ženskej zadek nepřešiješ, ale jinak je to chlap jak má byt.

1 0
možnosti
MV

spravne tak, Vlku

uzit, darovat, uzit, darovat, atd. atd

krasnou stredu preju

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik