Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky jste poděkoval za nás za všechny. Díky vám.

0 0
možnosti

Nejlépe jeho osobnost vystihl představitel role Larryho Flynta. Ten chlápek přežil nácky, zažil totalitní režim komunismu, opustil svou rodnou zemi, aby mohl žít svobodně a přišel do Ameriky, aby zvítězil. Miloš je ohromnej člověk.

Marku, dík za článek. I Ty jsi ohromnej člověk ;-) Mám Tě ráda..

Hezkou neděli:-):-)

1 0
možnosti

Mirko, ahoj. Já si spíš říkám, že do Ameriky odjel, aby mohl svobodně žít a pracovat. A šlo mu to náramně - to potvrzuje jeho světové vítězství v tom, co uměl a miloval. Nemám za to, že do Ameriky odjel, aby zvítězil. O to lepší jeho vítězství je. Ve všem ostatním, co jsi napsala, shoda. A ohromný jsou všichni lidi, co mají názor, chut, lásku k lidem a nechuť být jen součástí stáda - o takovejch dělal MF filmy, abysme viděli, co má opravdovou hodnotu! Fajn neděli preju a díky za čtení.

0 0
možnosti
Foto

My teďkon zhasneme... bude tma. V této nastalé tmě, ten kdo to zcizil, to tam odnese....

0 0
možnosti

jo jo...a hodne dalsiho

dekuju za cteni a fajnovou nedeli preju

dneska Vlasy!!!

0 0
možnosti
Foto

Marku, byl jsem celej den pryč, zprávu jsem chytil z rádia a byl jsem zvědavej, kterej z blogerů to okomentuje.

Udělals to dobře, pěkně a s citem

Dík a karma.

5 0
možnosti

znas to, tematem dne bylo hlavne deni v Syrii a pak klasika - hudrani, nadavani a osocovani

ani vlastne netusim, kolik z blogeru neco napsalo

musim se podivat

diky za cteni, Tome

0 0
možnosti

Pane Formane, jako člověk jste důkaz, že i ty nejfantastičtější sny se mohou plnit - a jako filmař jste zase ten, kdo ty sny tvoří a my je můžeme vidět, a snít tak ty své. Děkujeme.

A díky i panu Valičkovi, že o Vás tak hezky napsal.

5 0
možnosti
Foto

Škoda, že karmu nemůžu dát víc než jednuR^ Uctil jste památku pana režiséra citlivě a vkusně!

A já před jeho uměním jako už tolikrát smeknu dnes, až budu na ČT 1 opět sledovat Přelet nad kukaččím hnízdem. A opět mi bude běhat mráz po zádech, když v závěru filmu Náčelník prohodí oknem vodovodní agregát a jde vstříc slunci, ta symbolika hrdosti a svobody mě nikdy nepřestane okouzlovat.

2 0
možnosti

Zdenko, hlavne ta, jak jsem uz nekde napsal "nepolapitelnost" cloveka

sam Forman o ni vedel hodne a dokazal ji ukazat ve svych filmech i ostatnim lidem

Kukacku jsem dal, ale dnes se tesim na Vlasy

krasnou nedeli preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Právě jsem se to dozvěděla ze zpráv. Zase o jednoho opravdového machra méně. Je mi to moc líto, ale takový je život.;-(

Taky děkuju.V

0 0
možnosti

i kdyby se, Pavlo, takovi machri kolem nas lizli jen jednou za zivot, tak to stalo za to

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

J98i48ř42í 36L48i10b33e86r

14. 4. 2018 19:09

Moc pěkné. Karma, jak vyšitá R^

1 0
možnosti

dekuju, Jiri, za cteni a preju fajnovej den

0 0
možnosti

Občan Valiček opět napsal fantastický článek.

Obrovská karma.

:-)R^

3 0
možnosti
Foto

H53a72n20a 45V44l95k95o21v27á

14. 4. 2018 15:01

R^Pamatuju že Vlasy byly první film od Miloše Formana, který jsem ve svých necelých 20 letech viděla. Přes Přelet přes kukaččí hnízdo jsem se dostala až k Hoří, má panenko....

Tak to tehdy bylo. Trošku naopak....

R.I.P. Miloš Forman.

4 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik