Diskuse

Kšíry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)VR^ Jo, a když jsme u těch nálezů: stěhuju se a vyklízím. Teď knihovny. A našla jsem tam- mj- časopíseček Můj pes. A tam fotku Stelly, tehdy puberťačky a povídání od Tebe!

0 0
možnosti

Jojo, to jsem psal na objednávku takovej stellin deník...

0 0
možnosti
Foto

Jejda, Marku, taky si to pamatuju a za rok je budu potřebovat, jako sůl! Než se vnuci rozběhnou, budu utahaná taky jako plachta;-D Krásný čtení to jeR^

1 0
možnosti

nekde je vystrachej, budou zrejme ukryty stejne dukladne, jako ty moje boticky, co porad hledame, i kdyz vime, ze NEKDE jsou

0 0
možnosti
Foto

Jojo, ani nepotřebuji pohled na cizí děti, aby se mi při usazení do dveří maringotky, vybavily obrazy čtyř robátek jak se batolila kolem nás. Rád vzpomínám na probuzení, kdy se ozvaly malé nožky na podlaze a dítka se nám nasoukala pod peřinu. To byla ta nejkrásnější rána co jsem kdy zažil. Škoda že tak rychle zmizely v minulosti.

1 0
možnosti

jak vidno, Vaclave, nezmizely...v hlave ty pribehy porad jsou!

1 0
možnosti
Foto

R^ Nádherné! Zaplaťpámbu za takový blog, už mi všechno to zlo na sklonku pracovního týdne vadí víc, než je zdrávo. Vaše Kšíry = Lurdy.:-)

0 0
možnosti

Zase jen takový vzpomínání, Zdenko, ale dekuju a pěknou sobotu preju

0 0
možnosti
Foto

R^taky pamatuju-ale tak krásně bych to nesepsalaR^

1 0
možnosti

Ale popsala, to se nebojim

0 0
možnosti
Foto

J35a50n41a 61M15a35j29o12v14á

20. 4. 2018 21:19

jééé, pamatuji si jen ty do kočárku :-)R^

0 0
možnosti

Jojo, do kočáru byly, ale v tom našem regionu je matky používaly i jako vodítko na děti. Díkes za cteni, Jano a krásnou sobotu preju

0 0
možnosti
Foto

nějak je pamatuju v kočárcích, aby mi děti nevypadly, když už jim začal být ten prostor malej. Takový ten kočárek na sedání čelem dopředu, aby byl rozhled.

super blog, Marku. R^

1 0
možnosti

Ksiry fungovaly původně pro kočárky, máš recht. Užij sobotu!

0 0
možnosti
Foto

Paradni povidaniR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS