Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, no. Ještěže má moje starší "holčička" už tohle období za sebou bez youtube (i když občas nakrmí Instagram) a ta čtrnáctiletá radši hraje LOL a na Instagramu si s kamarádkou založily společný profil pro své psíky (mají přes 100 sledujících !:-)).

To špulení pusinky bych těžko vydýchávala.

1 0
možnosti
Foto

Dcera s kamoskama kouzlu youtube propadly také. Ale naštěstí jí baví i sport. Ale i u toho se holky rády natáčej:-)

0 0
možnosti
MV

alespon ze tak, Sarko

0 0
možnosti
Foto

Každá doba si prostě vybírá své. Dnešní děti si hrají takhle, za nás jsme víc lítali venku a stejně si rodiče stěžovali, že za jejich časů si děti hráli lépe....

Ale hezké čtení. R^ karma

0 0
možnosti
MV

litat a sedet na zadku je v detstvi dost rozdil, alespon tak to vidim ja

dekuju za cteni a fajnovou nedeli preju, Bohunko

0 0
možnosti
PH

Kdyby jenom děti, oni tohle už dělají i dospělí - a kdyby to jenom dělali, ale někdy mám pocit, že mi to všichni v tramvaji dělají dohromady. "Jůůů, jedu tramvají, jů koukejte!" Muck mucinky.

1 0
možnosti
Foto

R^karma Marku-je jiná dobaR^

ale na druhý straně každá generace je přesvědčena že s ní odchází ten lepší svět, zatímco ta nastupující věří, že ten lepší s ní přichází:-)

0 0
možnosti
MV

ja netvrdim, Libo, ze nas detskej svet byl ten lepsi

jen mam za to, ze ten soucasnej detskej je casto min tvorivej, nez by mohl byt

fajnovou sobotu preju

1 0
možnosti
Foto

To JAKO tam občas v mým dětství taky bylo: jako piráti, jako máma a táta, jako princezny, jako lupiči a Indiáni... ale vžili jsme se do toho tak, jako by to nebylo jako. R^:-):-)

0 0
možnosti
MV

to jo, Pavlo, ale hejbali jsme se u toho... nebylo to tak staticky

uz v tech detskejch vysilanich chybi jen znacka PP

diky za cteni a fajnovej vikend preju

0 0
možnosti
Foto

Jasně, všechno bylo pravý...tenkrát;-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně si pamatuji ten gumový míč, červenej.......dnes hodně toho "jako".......

0 0
možnosti
MV
VF

Ále, Marku, i já jsem v dětství měla své "jako". Výběr vzorů a ideálů od první třídy (1949) byl poněkud zúžený. Pionýři netáhli. Princezny už byly o trochu zajímavější, ale tatínek sehnal Tarzana a Robinsona. To bylo něco! Všechny stromy v dědině byly moje. Boudy, stodoly, sklepy se měnily na jeskyně. I kluci se o mě zajímali. No, o mě...? měla jsem opravdický kožený fotbalový balon.

Já se těm dvěma děvčatům nedivím, žijí tím, co jim ke hře rodiče naservírovali.

1 0
možnosti
MV

Vero, porad vidim rozdil mezi "hnizdama" na stromech a sezenim u mobilu nebo pocitace

ale chapu, ze comp nebo mobil je k servirovani prijemnejsi, nez pro deti vymyslet nejake hry

fajnovej vikend preju

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik