Diskuse

Umyl sis ruce?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

rado se stalo, Marcelo

0 0
možnosti
MV

dekuju, Bohunko a mejte se fajnove

1 0
možnosti
MV

to vis, Jitule, o vilach...to jinac nemuze bejt

krasnej ctvrtek preju

1 0
možnosti
Foto

Vždycky zůstávám stát v němém úžasu, jak takový chlap jako je Marek Valíček umí napsat nádhernou poezii v próze.

V R^

3 0
možnosti
MV

Tome, znas to: i chlapi maji VOBCAS svy dny...

fajnovy dny preju a radost!

2 0
možnosti
Foto

V krátkosti všechno a krásně... R^VR^

0 0
možnosti
MV

dekuju, Sarko a mej se bajecne a doufam, ze se obejmeme na vyhlaseni vitezu ve slohovem psani!

0 0
možnosti
IM

Umyla sis ruce? Zastrč si podolek. Tady máš peníze na nákup a neztrať je. Chceš dva knedliky - tady máš čtyři. Nech to bejt - udělám si to sama...atd. atd.;-D Taky se za tou naší vílou chystáme. A moc rádi. Pěkný článek, MarkuR^

1 0
možnosti
MV

...ja ti to rikala. to mi nerikej. rekla jsem to uz jednou a nebudu to opakovat. ja to vedela!!!!

a dalsi a dalsi, Ivo

krasnej den s vilou preju

2 0
možnosti
ZS

Šla jsem si umýt ruce, pro jistotu ... i když ta moje vílamáma se mně už nikdy nezeptá. Ale toho svého dvoumetrového habána se zeptat nezapomenu. Už jen kvůli tomu, jak mě vezme kolem ramen a s nadhledem skorodospěléhomladéhomuže řekne - ale no tak, mami ...

2 0
možnosti
MV

synove to maj vsude stejny...ale no tak, mami...

krasny dny preju a dekuju za cteni, Zdenko

0 0
možnosti
Foto

Já už jsem neřekla "umyly jste si ruce" ani nepamatuju a moje vílí máma taky ne. A jo vzpomínám si, dnes jsem se zeptala těch svejch odrůstajících mláďat:"Máte deštník?". Počítá se to?

:-):-)VR^

0 0
možnosti
MV

vsechny vily otazky se pocitaj, vc. destniku, Pavlo

krasny dny preju a hezko v tele k tomu

0 0
možnosti
Foto

R^Myju si ruce asi padesátkrát za den. Infekce, chemie a tak.;-)

0 0
možnosti
MV

ale to "umyj si ruce" od "vily" je trosku vic, Klaro

diky za cteni a fajnovej zbytek dne preju

0 0
možnosti
MV

co slza... umyty ruce mate, Vero?

dekuju za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 29,25
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik