Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Žádného takového jsme ve škole neměli. My byli "sígři" všichni. :-) Správná parta. Hezky napsané.

0 0
možnosti

Taky jsme takového mazánka, Petříčka, v rodině měli (vnuk od manželovy ségry). Ten přišel k houpačce, koukl na ni, upadl a zlomil si ruku. Děti z něj měly pochopitelně srandu. Jenže asi v deseti letech se vzepřel a začal se rvát. S kdekým a na potkání, ve škole, venku. Byl sice mírně neohrabaný, ale statný oproti rovestníkům Máma to nestačila lítat hasit do školy i k sousedům. Tak klukovi nadobro zatrhli televizi a pobyt venku, a musel začít chodit do kostela ministrovat. Jak to dopadlo? Nevím, my se rozvedli a nemám dalších zpráv. Ovšem o duševním vývoji chlapce mám vážné obavy.

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, hezky napsáno. Já měla být taková holčička vzorňuška, jenže nějak se to mým přičiněním zvrtlo. No a dnes, řekla bych, že jsem normální ženská (někdy docela normálně střelená:-)), máma, která miluje své děti a žena, která po čtyřiceti letech manželství je šťastná. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já to zase znám s čistotnejma holčičkama v bílejch punčoškách a mašličkách ve vlasech. Maminka ze mě chtěla taky takovou mít. Naštěstí jsem to nikdy dlouho nevydržela a pěkně se vyčunila, a tak si i do dospělosti zachovala zdravý přístup ;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem jednoho znala, nažehlený, naškrobený kapesníčky, vždycky vzornej. Ještě že mu maminka mermomocí bránila, aby s tou obyčejnou holkou nechodil,... teď jsi mi ho připomněl;-D

0 0
možnosti
Foto

Správného a pilného hocha znám jediného: Mirka Dušína. Týpci, co popisuješ, moc pilní, myslím, nejsou. Buď z toho vyrostou nebo ještě v padesáti jim maminka žehlí košile a trenky. Stane se. ;-)

1 0
možnosti

Ne každý pilný hoch, je jako Krhounek, Marku.

Ne každý grázl, roste pro šibenici.

Ne každá holka v minisukni, je lehká děva...

Svět je mnohem pestřejší než by se mohlo zdát :)

Kupříkladu já jsem divná a ani se tomu nedivím!

3 0
možnosti

Opět Marku fantastický článek!

-------------------------------------------

O tom svědčí pochvalná diskuze, úžasná karma i čtenost!

:-)R^

A to si dovolím tvrdit (jako jediný), že ta tvoje koprovka byla o trochu lepší!

S radostí dávám karmu !

R^

1 0
možnosti

"Dobrý den, soudružka maminka prosí, jestli jí půjčíte kilo mouky" pravil hodný, správně vychovaný chlapeček sousedce na hodonínském sídlišti. Nepřeřekl se, doma se tak oslovovali.

0 0
možnosti

Schválně jsem našla fotky ze základky. My venkované jsme poněkud drsnější, ani jeden nešťastný "správný" chlapeček. To jsme ale pozorovali učitelku na jedenáctiletce a litovali jsme jejího asi pětiletého chlapečka."Pfeci nebudes mocit do ksoví, ses pfeci inteligent." A další skfostné hlášky.

0 0
možnosti
Foto

Tak se přiznám, že já v dětství takového nepotkala. Až na střední a to byl spíš takový "starý mladý" - rodiče ve věku mých prarodičů, úpletová vestička, postoj a projev profesora ( i když známky spíše průměrné...)

V jiné třídě zase premiant, přeslušný a na první pohled nudný kluk ale vždycky ochotný pomoci (díky němu mám maturitu ze Strojírenské technologie) co na poslední zvonění přišel se zelenočerveným čírem v kožené bundě s nápisem ŽERU PSY na zádech.... Dnes jeden z nejúspěšnějších manažerů a skvělý manžel i táta.

A u spolužáků velmi oblíbený.

Tomu prvnímu jeho projev i oblékání zůstaly, ale ani on si neřeší mindráky. Spíše je to takový podivín. A myslím že i on má rodinu.

Zato jsem se s mindrákem setkala u takových těch frajerů co na střední byl "svět jejich" ale v dospělosti už to moc daleko nedotáhli.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS