Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejhorší je, když rodiče přežijí své děti. Marku karma a palec nahoru za blog. Je mi z toho smutno. Ta mamina je úžasná!!!! Smekám...

1 0
možnosti
MV

dekovat bysme vsichni meli ty mame, Petre. podekovat za to, ze se svym chovanim stala vzorem

0 0
možnosti
JS

Jak jsu chlap tak mi ukáplo pár slzíV

0 0
možnosti
MV

na to neni nic divnyho, Jardo

diky za cteni a hezkej vikend preju

0 0
možnosti
MV

to teda, MAMA - jak jste spravne napsala

1 0
možnosti
MV

mame toho kluka, Jene

0 0
možnosti
DV

D47a36v82i51d 94V92l38k

3. 8. 2018 16:28

Silná ženská v tom neštěstí a hlavně velký charakter. Takoví lidé si zaslouží úctu! Její syn bude alespoň trochu žít v lidech kterým pomohli dálR^R^

2 0
možnosti
MV

Vlku, pletes se, ten kluk bude zit v tech, kterym pomuze, na plny pecky - to jsem si jistej

a k ty mame - bez komentare - rozbrecela me

1 0
možnosti
DS

Marku, blahopřeju a jsem moc ráda, že se tak silný příběh i jeho citlivé připomenutí dostal na titulku VV

0 0
možnosti
MV

je to na titulce? aha. je. sem se ted kouknul

ale i kdyby nebylo - precetlo dost lidi - dost lidi na to, aby treba nekteri z nich nasli vzor. z toho mam velkou radost, Daso

vzory se posledni dobou Ceskem prilis nepotulujou...

krasnej vikend preju

1 0
možnosti
MV
VN

V Chytá to za srdíčko . Dost lidí má ve svém okolí podobný příběh . A občas si smutní ...

0 0
možnosti
MV

nejvic, a to jsem presvedceny, smutni mama a tata. a mama toho kluka.... VZOR pro nas vsechny, Vlasto

0 0
možnosti
Foto

Přála bych si nebrečet, ale nejde to. Vzpomněla jsem si na pár lidí ze svého okolí, kteří také odešli náhle...VV

0 0
možnosti
MV

silna zenska, ze jo, Pavlo?

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik