Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Každý den je nějaký svátek? Vyšlo to na středu? ;-D Jak poetické... Hezky napsané, Marku

0 0
možnosti
MV

Ivano, ahoj! Jen me prekvapilo, "co vsechno" muze mit svuj mezinarodni den. Radsi na siti nebudu hledat, cim je "mezinarodni" ten dnesni.

Diky za cteni a fajnovej srpen preju.

0 1
možnosti
KT

Já už jsem si svůj orgasmus dnes užila. Moje milovaná dcera bydlící v našem domě ve velkém podkrovním bytě, vzala své drahé děti a svorně odjeli na koupaliště. Sedíc v kanceláři pilně pracuji, když tu znenáhla mi začalo silně pršet na hlavu. Vyběhla jsem na chodbu, podrazila mi nohy Niagara, která se valila ze schodů. V kuchyni a v jídelně řádila tropická bouře.

Přes nekonečný katarakt jsem se vysápala do jejich horního obydlí a ke svému úžasu zjistila, že deset velkých střešních oken, tedy plný počet, je sklopeno a ve všech místnostech probíhá vodní show hodna samotného Křižíka, vylepšená o brouzdaliště.

Když jsem mnohokrát hlasitě zopakovala všechny sprosté nadávky co znám a některé, které ani neznám, tenze výrazně polevila. Poté jsem se snažila marně spočítat kolik tak asi vody máme ve stropě, jenže se mi nepodařilo najít údaj, kolik vody naprší při průtrži mračen na m2. Vzpomněla jsem si na citaci z nějaké zoologické literatury: "I zvíře je po koitu tupé". Tak tu sedím, poprchává, jemně mi kape na hlavu, neschopná ničeho.

K čemu sex? Vezmu si deštník a slastně usnu ve své promáčené posteli.

4 0
možnosti
MV

Bajecnej den prostě! Já si dicky po podobnejch příbězích rikam:mělo to tak bejt. Posílí to a nepodstatné na to o není ani to, že často i pobaví. Já se bavil při čtení báječně - ta moje představivost. Diky a ještě jednou! !!

0 1
možnosti
LI
MV

Já do dnešního rána taky. Furt něco nového. Diky za čtení

1 1
možnosti
KT

Vy máte Marku nějakého nového ctitele, koukám. RADIM vám, abyste si dal pozor. Pamatuji si ze školy, že se tenkrát náklonost k mé osobě projevovala taháním za copy a podobnými drobnými neurvalostmi.

1 0
možnosti
MV

Nešlo ho přehlédnout. Baví mě jeho vytrvalost a kreativní myšlení, se kterým složil nickname. A nebojim se, mě za copy vytahat nemůže...

1 1
možnosti
Foto

:-)O tomto svátku čtu dnes poprvé.

Ovšem vybavila se mi vzpomínka - váhu si hlídám odjakživa a dříve jsem prachsprostě počítala kilojouly. Měla jsem i období kolem 30 let (to už jsme s kamarádkami měli i nějaké to dítě) kdy jsem to dodržovala absolutně striktně a když jsem jeden den vyčerpala a hlady nemohla usnout, počkala jsem na půlnoc a něco si dala...

Jednou byl ten požitek tak intenzívní že jsem pocítila potřebu napsat kamarádce sms "právě jsem se najedla a je to lepší než orgasmus"

Kamarádka měla telefon u postele a tak mi odpovědí bylo "přesně tohle potom co jsem uspala ty dva uřvance a usnula jsem potřebovala vědět..."

Ale popravdě - co se týká orgasmů, ty srovnatelné s tím zážitkem bych spočítala na prstech obou rukou. ne že bych si v životě neužila, ale ten zážitek byl skutečně intenzívní.

1 0
možnosti
MV

Vono je vlastně jedno, jakou cestou k nám orgasmus přijde. Hlavně, že se dostaví!

1 1
možnosti
PS

No, záleží jakou roli hraje v tom stejnopohlavnim páru pan autor, takže buď dnes bude obdarovan, nebo naopak daruje...

2 1
možnosti
MV

Vy jste jeden z tech pořád ještě hloupých? Na hru "na mámu a tátu" se ptají právě takoví...

2 2
možnosti
Foto

Fakt jsem do dneška nevěděl, že existuje den ženského orgasmu. Pokud je tomu opravdu tak, klidně by se tento den mohl nazvat i mezinárodním dnem žen.MDŽ - den ženského orgasmu.

Jak však vyplývá s diskuzního ohlasu, je ženský orgasmus něco jako yetti. Určitě existuje, ale ještě ho nikdo neviděl....a ten, kdo ho běžně viděl, se pak od internisty dozví, že to ve skutečnosti byl astmatický záchvat.

Ale chce to nevzdávat - jdu umýt sprchový kout a pak vysmejčit podlahy.

Mějte se.;-)

1 0
možnosti
MV

Vy jste mazanej... at je to dneska krásný, preju. A díky za čtení.

0 1
možnosti
Foto

Hele, po 30 letém manželství už člověk tak nějak ví, jak na to. Ale některé nápady jsou docela zajímavé......R^

1 1
možnosti
MV

Ženy očekávají určitý upgrade, Tome, zvláště v tento den! Prekvap - to je leckdy nad jakýkoliv orgasmus. Diky za čtení

1 1
možnosti
Foto

Pane Valíčku,

Podle obdivných příspěvků je vidět, že toto je Vaše skutečná parketa a ne politika či historie. Minule čárka Šárky, dnes orgasmus...

Jen škoda, že Vás pan Kroupa posledně tak usadil...

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik