Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to sem rad, Martino

hezky dny!

0 0
možnosti
Foto

moc pěkný rozloučení...

0 0
možnosti

jeste to nevzdavam, Zuzko

0 0
možnosti
Foto

Sbohem, prázdniny... Se studenym vankem pod sukni. ;)

0 0
možnosti

... a vitej, horke zari!!!!

1 0
možnosti
Foto

Zvláštní. iDnes jsem víceméně přestal sledovat a jen sem tam kliknu na odkaz v mailu, kam mi chodí pořád upozornění na oblíbené blogery. A vždy když kliknu na odkaz k vám, dovede mě to k těm vašim nejlepším článkům. Ne že by ty ostatní nestály za nic, ale mám nějak tendenci se trefovat na ty vaše nejlepší. A tento k nim rozhodně patří. R^

3 0
možnosti

to jsou ty "tajemy" zivota, Vaclave

mam radost, kdyz moje psani lidi potesi

o to jde!

mejte se tak, jak si prejete

0 0
možnosti
Foto

H14a93n56a 18V49l10k30o89v25á

31. 8. 2018 20:25

To se ještě dá... i Turecký sed....jen tu nohu za krk už si nedám...

A taveňák...ty dnešní děti v tom nejedou, ale pro mne ty buničitý ubrousky spolu s látkovým prostřeným na lavici měly svou vůni i kouzlo - tento týden jsem byla s dětmi od rána do večera a naprosto automaticky jsem si dělala rohlík se salámem a jablíčko - jak znám z první třídy. Ta vůně je omamná.

Mamince i vám R^

0 0
možnosti

no, jak se dneska podle pocasi venku zda, kdo se nerozloucil vcera, bude mit dneska mokrej zadek, Hanko.

a taky vzpominam na plivani kousku mokryho ubrousku a rohlik s turistakem. nekdy si to nostalgicky dam. myslim ten rohlik - ubrousky uz neplivu

hezkej vikend preju a diky za cteni

0 1
možnosti
Foto

Tak já vyrážím v neděli do hor daleko. A dle Tvý rady posedím, dám si cigáro a budu mlčet. A nechat plynout čas. Pěkný povídání, Máro. R^

1 1
možnosti

ten posez nezapomen, Tome, to je zrejme dulezity! uzij hory, cigara, mlceni a vsechno to, na co mas chut.

"do hor daleko" znamena treba i Himalaje? ty jo....jestli jo, tak klobouk dolu

0 1
možnosti

Často se tak dívám a - a ten vítr (stříbrnej) přeju každýmu slyšet... -:)

1 0
možnosti

to je moc dobre, kdo se diva - vidi! a podle toho zije, Lido

dekuju za cteni a at vane!

0 0
možnosti
Foto

To není vánek, ale vítr a prázdniny jsou v čudu. Jen netuším, kde to "čudo" je.;-(

1 0
možnosti

a prvni zari a prsi.... to je taky v cudu

vim, kde "cudo" je, tam nikdo nedohlidne, Pavlo

krasnej vikend preju

1 1
možnosti
Foto

To je zas krásný! Jenže ty nohy pod bradu fakt nedám, ale i tak to jde se zasnít, dělám to často.R^V

1 0
možnosti

no...vono se tohle vosvindlovat moc neda, Jitule, ale kdyz vis jak na to i bez brady na kolenou, je vsechno v cajku

uzij i proprsenej vikend - aspon je vic casu na vzpominani

0 1
možnosti

D21a33v31i12d 31V55l80k

31. 8. 2018 14:47

Takže tenhle blog jako není pro nás tlustý jo??? Tak to jsi mě namích hubeňoure.

Kdo má furt ten Váš věčnej teror snášet. Já chci taky zažít vítr v trenkách!!!!!!

Řeknu večer Vladěnce, ať mi tam foukne, to bude stejně lepší;-D

2 1
možnosti

zatahnes? zatahnes. tak vezmi Vladenku a vyrazte za podvecernim srpnovym vankem ... spolu s Franou Sramkem...

dikes za cteni

1 1
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik