Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ty Fidelovy pomeranče, byly super na džusy, ne na jídlo......;-)

ale jinak,jako bych to viděla.....těch 50 let zpět....a znova prožitejch....

0 0
možnosti

jenze odstavnovace nam soudruzi do skol FAKT nedoprali, Sarko...

0 0
možnosti
Foto

Můžou se přestěhovat do Číny, Koreje nebo na Kubu :-P

2 0
možnosti
Foto

Měli by se tam přestěhovat, když ten šokyálistický režim tak vychvalují ;-D Možná i do Venezuely by bohatě stačilo

1 0
možnosti

Na normalizaci bylo nejlepší to, že jsem byl mladý! !!!!

0 0
možnosti

ale bylo to to jediný

3 0
možnosti
Foto

Podívejte se do diskusí kde jste se o mně vyjadřoval. reagovala jsem tam.

a jak o mně kdysi v podobné situaci napsala jedna zdejší bloggerka - pláč na blogu vypadá jinak.

A pro případ že byste se nepodíval jen to nejpodstatnější - tak neférového chlapa bych ve vás taky před pár dny nečekala. A taky škoda...,.

0 0
možnosti

Až mi naskočila husí kůže, jak jste mi ty doby připomněl R^:-)

2 0
možnosti

zaplat buh jsou to uz vsechno jen vzpominky, a ne realie, Pavle

mejte fajn den

0 0
možnosti
Foto

Víte, Marku, otevřel jste to opětovně níže sám....tu lapálii s doktorem Vodvářkou....on je přesvědčen že Trampské byly pouze osady a tím pádem trampský tábor nemohl být a na základě toho na mne docela několikrát tlačil abych přiznala "omyl"

Pravda je taková že můj prastrýc který předloni zemřel v 96 letech hrál na bendžo v trampské osadě Brněnští kocouři (scházejí se v Řečkovicích Na Dolnici) až do své smrti.

Chaty měli s mým dědou postavené pár desítek kilometrů za Brnem (s velkým pozemkem) takže to vypadá že se tam bude stavět. (já bych nebyla pro, můj milionářský bratr je pro...)

Nicméně ta podstata vycházela z trampských myšlenek ze stanů a ty osady byly až v druhé řadě...

To ovšem doktor Vodvářka nepobral když mi psal že trampské tábory(vycházející z trampských myšlenek) nemohl\y existovat protože byly pouze Trampské osady....

0 0
možnosti

I34v10o 65B42o79u44š30e

6. 9. 2018 2:11

No tak ty predvalecny chatovy osady, co se ze zvyku nazyvaly trampskymi, tak to bylo o necem jinem. Tam se lkalo o Askalone a vyhaslych pistolich....... tomu se tramping fakt nerikalo.

1 0
možnosti
Foto

Moc dobře nepsané, díky!

4 1
možnosti

rado se stalo a fajn nedeli preju

0 0
možnosti

Vzpomínám si na jednu trochu přihlouplou věc, dokazujíc situaci a myšlení některých lidí té doby. V roce 1986 jsme opravili fasádu na pivovaru Staropramen. V rámci opravy fasády jsem samozřejmě opravili i starý pivovarský znak s nápisem Bůh dej štěstí. Dva dny poté co se zbouralo lešení se soudruhu řediteli ozval starý komunista žádající vysvětlení jak mohl dopustit, že se ten znak a nápis obnovil.:-)

6 1
možnosti
Foto

A ten znak zůstal nebo ne?

1 0
možnosti
Foto

Pro pana Valička a pana Béreše kteří mne níže obviňují ze "lži" když jsem uvedla že pan Béreš studoval VŠE.

Jak už jsem psala, pan Béreš tento dojem dlouhodobě vyvolával tím jak se v diskusích oháněl ekonomickým a vysokoškolským vzděláním.

Üvedl mne v omyl a přestože odmítá sdělit jakou že VŠ tedy studoval a proč se tedy ohání vzděláním v ekonomii (možná studoval ekonomii na zemědělské nebo strojní fakultě, na ty bylo poměrně jednoduché se dostat) a za ten omyl se omlouvám.

Zároveň bych pana Béreše požádala aby se i on tedy omluvil všem o kterých zde šířil lži od alkoholismu až po soukromé záležitosti dvou lidí.

A taky za tu poslední lež o mně kdy jsem údajně psala něco o něm a o losech. Nepsala. Jen jsem to četla a vím o tom. Ovšem nikdy jsem nenapsala že pan Béreš prodával losy. Přijde mi to totiž poměrně nepodstatné a mého zájmu nehodné.

Žádám tedy omluvu za tu lež.

1 0
možnosti
Foto

Ale popravdě, vím že od "správňáka" se jí nedočkám a nehodlám se tady hystericky litovat jak pan Béreš že se mi někdo neomluvil...

Je mi to celkem jedno.;-)

1 0
možnosti

No skoro nejvíc jste mne dojal těmi dětmi v krojích stojících čestnou stráž. Jako by dneska jiné děti, v jiných krojích s jinými šátky nestáli čestnou stráž, většinou u jiných pomníků i když jsou mnohá místa, kde se stálo tehdy i nyní. Dokonce bych řekl, že nyní se stojí ještě častěji v průběhu celého roku, nejen při nějakém výročí, ale třeba i při církevních slavnostech. A nestojí tam jenom, děti, ale i dospělí. Kromě junáků a skautů ve věku od pomalu od batolat až po kmety, tam postávají čačtí sokolové v čabrakách, legionáři a jiní vojáčkové v historických uniformách a veteránští generálové ve slavnostních uniformách se spoustou metálů. I když ti posledně jmenovaní, skuteční účastníci některých oslavovaných výročí, z pochopitelných důvodů vysokého věku spíše sedí

4 2
možnosti

neucta k druhym byl jednim ze znakum doby normalizace

neucta podobna te Vasi v prispevku shora

jsou lide (veterani, legionari a ruzni, jak pisete, "vojackove v uniformach"), kteri si od spolecnosti za svoje konani uctu zasluhuji

ale za poslednich 30 let jsem nevidel nikde stat vystrasene DETI v haptaku v kroji a salutujici

dojmout jsem Vas opravdu nechtel, ale zamyslet jste se mohl - jak nad tim, co jsem napsal ja, ale hlavne nad tim, co jste napsal Vy

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS