Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Ano. Slyšela jsem to také tak. Slavnostní a něžná. ( Paní Hospic Cesta domů...)R^

0 0
možnosti
MV
MV
ZS

Mám to položené stejně jako Zorina, Smrt si bere jen to, co život opouští. R^

Marku, vy si můžete ráno pročísnout vous, i to se počítá ;-)

2 0
možnosti
MV

Bude stačit podraz, Zdenko. Uvidíme, jak to bude fungovat. Dík za radu i čtení a fajnovej pátek preju.

1 0
možnosti
MV

A já se jako vždycky zeptám : drandis s kocarkama? Nozka slouží? Díky za čtení Jitule.

0 0
možnosti
Foto

R^. ...na životě mi vadí smrt.

3 0
možnosti
MV

No jo, jenže... Patří k němu jako šunka k housce. Nějak tu smrt přežijeme, Olco. Dekuju za čtení

0 0
možnosti
DP

Úplně jsem si tu Martu představila.R^

1 0
možnosti
MV

tu hodne lidi, Dano, a rado!

0 0
možnosti
MV

dekuju, Sono a hezkej vecir preju

0 0
možnosti
Foto

To přirovnání k ohlédnutí Marty Vančurové je senzační... R^

3 0
možnosti
MV
ŠM

Koukám, že máme se Zorinou podobnej náhled na smrt...jen tu Martičku,tu mi tam teď krásně přidala....

1 0
možnosti
MV

ty oči laně, co?

diky za cteni a mejte se nejlip, Sarko

0 0
možnosti
ND

Já jen doufám, že po smrti už nic není, nebo když je, tak jedině se smaznutymi daty - paměti v softwaru...

0 0
možnosti
MV

ja verim, ze je

a je to tak dobry, ze se to sem proste radsi nedonese, Nado

dekuju za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik