Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc krásný Marku-inspirativní a v dnešní době moc potřebný-dík

0 0
možnosti
MV

taky si to myslim, Libo, jeden porad cte o nesnasenlivosti, lzich a podobne a uplne zapomina na to, ze zije...a ze to ziti jednou skonci

hezky dny preju

0 0
možnosti
EB

karma karmovitá a velké poděkování za dnešní článek R^ :-)

0 0
možnosti
MV

rado se stalo, Evo a vic nez o "karmu" jde o to, aby si lidi uvedomili, co je vlast - ze to neni ani Zeman, ani Okamura, ani Fiala a ostatni

ze vlast je to, co je kolem nas krasneho, prijemneho a nami delaneho ... nas obycejnej kazdodenni zivot, at to zni jakkoliv jako klise

klidny a prijemny dny preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Je, Marku, tohle všechno jsem udělala na konci července. Řeka, ve které jsem "vyrostla" má úplně jiné koryto, dům babičky vypadá jinak, na zahradě, kde jsem od šesti pobihala, se pasou ovce, přesně tak, jako se tam pásly, kdy jsme ji měli my, rybník, kam jsem chodila randit se vůbec nezměnil. Rodné město mě zahřálo, rozradostnilo, pak rozsmutnilo, dětství mě polibilo na čelo a pak....jsem sr zase vrátila do dnešní doby a dnešního života. Připomněl jste mi letošní léto. Je hezké si vzpomenout na doby minulé, dětské nebo dospívající. R^

1 0
možnosti
MV

Čím dál tím víc se tam vracím. Kor v dnešní dost hasterivy době, Bohunko. A vidím, že je nás víc. Dekuju za čtení

1 0
možnosti
ŠM

tady jsem doma, tady i tady, tady všude je moje VLAST...chtěla bych zacelit její rány,pohladit ji po jizvách,které jsme jí způsobili..chtěla bych jí moc říct,jak strašně,strašně moc ji mám ráda.. řekl a napsal jsi to za mne..děkuju Marku...R^V

0 0
možnosti
MV

Napsal jsem to jako možnou inspiraci pro ostatní, Šárko. A jsem moc rád, že to někde zafungovalo. Hezky dny preju

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku, to je tak krásné a citlivé, že Vám na dálku s díky potřásám pravicí! R^V

0 0
možnosti
MV

Už se těším, až si zase zatresme na blízko. Peknej den preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, vše tohle udělám a moc díky za tento blogR^V

0 0
možnosti
MV

Tak hezky lelkovani preju Jitule. A díky za čtení

0 0
možnosti
Foto

...poštovní holub křídly o vzduch bije,

vraceje se domů;

s nadějí i bez naděje

věčně se vracíme domů...

Být někde DOMA je věc relativní, ale důležitá, nezapomínejme na to...R^:-):-)

0 0
možnosti
MV

Na DOMA se nezapomíná... Peknej den vinsuju

0 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsal, pane Valíčku, a inspiroval jste mě také k napsání úvahy k tomuto významnému výročí naší republiky. Díky. [>-]R^

0 0
možnosti
MV

budu se tesit, pani Pantlikova

0 0
možnosti
MV

vis jak, nekdy jsou slova k nicemu, nebo zbytecne popisuji to, co muzeme videt, slyset a zazit jen tak

hezkej zbytek utery preju, Betko

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik