Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

je to úžasná ženská-kéž by takových lidí bylo víc:-)R^

0 0
možnosti

Určitě jsou, ale vona je fakt creme de la creme...

0 0
možnosti

K51a86r23e15l 52H10r68m56a

30. 10. 2018 13:44

A viděla jste ji někdy na divadle? Např.: https://www.klicperovodivadlo.cz/inscenace/koule-497/

Tím neříkám, že se vám má její projev líbit, jen že divadlo a TV je rozdíl.

0 0
možnosti

Ta hra jde koupit i na CD a nabízí jí Radioservis. Slyšel jsem jí audio a zahráno dobře,ale na postavě Fibingerové nelze moc zkazit. Osobně by mne spíš zajímala Tomicová v nějakých težších rolích na divadle a to dokonce v dramatické postavě.

1 0
možnosti

Byla jsem mimo republiku, neviděla jsem taneční kreace paní Tomicové, ale už mi doma říkali o jejím výtečném působení na parketu. Takže si to s radostí shlédnu dodatečně díky červenému tlačítku.

0 0
možnosti

Pobavíte se, Jano, a možná vás bude paní Tomicova i inspirovat. Dík za čtení

0 0
možnosti

Blog superR^, Tomicová a ostatní lidi v pořadu povětšinou také. Ale samotný pořad po létech vyčpělý, stejně jako jeho mateřská ČT. Nic přínosného pro hlavní sobotní program.

1 0
možnosti

Mám za to, že noblesa a slušnost a radost (jako u stardance) nikdy nevycpi. Dekuju za čtení a fajn den preju.

2 0
možnosti
Foto

Složil jste, Marku, úžasnou poklonu paní Tomicové i tanečnímu pořadu. Souhlasím s každým Vaším slovem.R^ Když vloni soutěž Star Dance pauzírovala, hrozně mi chyběla. Pro mě už tak nějak patří k podzimu. Je to hojivá náplast na pochybné počasí a pošmourno v duších.

Já bych ještě hodně pochválila hudebníky. Martin Kumžák a jeho Moondance Orchestra jsou skvělí!!! A zpěváci Naďa Wepperová, Dušan Kollár, Dasha a Michal Cerman podávají fantastické výkony. A to vše naživo v přímém přenosu. Paráda!!! V

1 0
možnosti

No joooooo, muzika. To máte recht, ta šlape taky náramně. Bavíme se.

1 0
možnosti
Foto

Mně byla vždycky sympatická. Stejně jako třeba Petra Špalková. A také Martha Issová. Na Stardance se sice nedívám,ale věřím Ti každé slovo!

A těší mě i,že čteš mé blogy.:-)

0 0
možnosti

Koukni se a uvidís, jakej je to zivel. A čtu hodne blogu, ale ne pokazdy nechám stopu v diskuzi. Fajn den preju

0 0
možnosti

Prisel jsem o hodne, ze ji vubec, ale vubec neznam?

0 0
možnosti

Marku!!! ....já Tě miluju! V:-)R^

0 0
možnosti

Ale ale ale... Dekuju za přečteni, Mirko. Lidi meducinu, jakou je PT potrebujou, si myslím. Lékárna otevrena každou sobotu na český... Fajnovy dny preju

0 0
možnosti

Snad si to pí Tomicová přečte, je to krásné a nezvyklé připodobnění úžasné vitality, dobrého naladění, pozitivního smyslu života, které z jejího pohybu vyzařuje.

1 0
možnosti

a sakra...to me nenapadlo, ze by to mohla cist...jen jsem napsal, jak ji cetim

za ten sentinel by mozna bude chtit poradne vycinit...

ale jsem rad, ze Vam se libilo

uzijte zacinajici podvecer a diky za cteni

0 0
možnosti

D83a89v36i74d 31V93l31k

29. 10. 2018 17:03

Přiznám se, že mě to nudí. Uznávám je to noblesní na úrovni, ale prostě nevím už po kolikáte furt to stejné. Manželka to sleduje a já si sundávám sluchátka právě jen na tu Tomicovou. To je totiž baba jak řemen, ta má v sobě víc života než půlka týhle republiky.

4 0
možnosti

a ja si to dam rad - ne, ze bych na tom visel od a do zet. ctu, kecame, chvilema cumime a jakmile prijdou ty, co nas bavej...tak to proste uzijeme

a mam z toho, co ceska dela pro kultivaci prostredi, fakt radost

co by na tom melo bejt jinyho, nez noblesa, vtip, sarm, kultivovanost? co jinyho v dnesni dobe chtit? a navic, Vlcaku, je to licence, tam se moc extra mimo pohybovat neda

ale beru, ze ne kazdyho to pobavi a rad ctu i nazory jako tenhle tvuj, clovek pak nejede hlavou jen v jednom smeru

a s tou jeji energii (Tomicovy) mas recht!

fajnovej tejden preju

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS