Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Já tu PANÍ zcela chápu. Tydlety exoty nemusím, ani jsem je vlastně nikdy neochutnala, nelákají mne. Jako česká holka si radši dám to české: pórek, brambory, zelí, kapustu, jablka, hrušky a švestky. Jenže, co z toho je v našich obchodech vlastně z české země? Přiznám se však k jednomu hříchu, miluji artyčoky.

0 0
možnosti
MV

bude zvedava...ja bych si tipnul, ze koupila (i pres slupku a mozny pecky uvnitr), Vlcaku

doneslo se mi, ze jsi uz deda! tak krasno a zdravo preju

0 0
možnosti
ŠM

Tak pade bych nedala za karambolu,ani kdyby mi tam prodavačka předvedla přemet;-D, ale příběh pěknej....kam jste s Mony, šli?

0 0
možnosti
MV

za predvedeny predmet pani prodavackou bych pade dal!

kafe a povidani ... takovy normalni setkani, Sarko

0 0
možnosti
ZS

Já bych raději ten červenec, seděla bych v křesílku, na nose sluneční brýle a ucucávala bych nachlazené bublinky a k nim salátek z karamboly ... ááách jo, to by bylo krásné.

0 0
možnosti
MV

sednete, Zdenko, doma do kresilka, nalejte si sklenicku, nakrajejte karambolu a brejle nechte mimoradne odpocivat - stejne budete mit pri tech predstavach ociska tak trochu zavreny

hezky letni sneni preju a diky za cteni

0 0
možnosti
RE

Lehkej červenec, když bylo 40 ve stínu!?8-o Ale stejně by se mi to asi líbilo, takovej grilovanej ananas!!:-PR^

0 0
možnosti
MV

pro me, Romane, porad lehci cervenec se 40 ve stinu, nez tohle skorojakojaroapritomzima s 10 nad

diky za cteni a at te chutej inspirujou

0 0
možnosti
Foto

Tak k nám do vsi karambola ještě nedorazila, přiznám se bez mučení, že jsem ji neznala. Marku, až díky toběR^;-D

0 0
možnosti
MV

clovek furt neco objevuje, Jitule

napeceno jest?

0 0
možnosti
Foto

p.s. já když jsem za hranicemi poprvé viděla kiwi, styděla jsem se zeptat prodavačky jak se to jí. Tak jsem si koupila dvě, jedno snědla se slupkou, druhé oloupala;-D

2 0
možnosti
MV

tak tohle me malem zabilo, Alzbeto

uz po par dnech ataku pekne odkaslavam - konecne - ale prave diky tomu jsem se po precteni p.s. male utopil

uplne vidim to prekvapeni pri pojidani druheho kusu!

1 0
možnosti
Foto

Kam na obyčejnou paní s karambolou, liči, atd. Ona chce pórek.

Pórkovou polívku z karamboly nedáš....:-)R^

6 0
možnosti
MV

licila na porek, zvazovala karambolu a ja prd vim, co nakonec vodnesla...

ale bohu dik za i za to mensi Mon zpozdeni - dyt ja nemusel zazit zhola nic!

krasnej zbytek dne preju, Tome a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

vynikající, skvěle napsané i když bez Zoriny;-DR^R^R^

1 0
možnosti
MV

este, ze tam nebyla, ta by s tema dvema hned zaprdela

1 0
možnosti
Foto

Peckovní mozaika. Čtu Váš text, Marku, jako mozaiku s řadou barevných a zajímavých kamínků, které postupně tvoří obraz R^ Dobrý.

1 0
možnosti
MV

jak jsem, Marku, zazil, tak pisu

vono je stejne lepsi cist v ulicicich nez chytat pribehy v mediich....

mejte se fajn a diky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik