Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^já dělám divný věci celej život Marku-to jsem netušila že jsem vizionářka, spíš o mně říkaj že jsem divná;-D

0 0
možnosti

a co je spatnyho na tom bejt "divnej"...., Libo?

0 0
možnosti

Koukám, že Zorina to pojala stejně jako já a z toho mám obrovskou radost,jen ty pytlíky z utěrek nemám, neb utěrky dělám z textilních kalendářů, které mi vždy někdo nadělí....;-)

0 0
možnosti

tak to musej bejt mnohem zabavnejsi pytliky, nez z tech uterek, Sarko

klidny dny pred tim hlavnim preju

0 0
možnosti

Někdo ještě pigluje kvartýr?

Dárky mají přinášet radost ... potkala jsem babičku svého kolegy, venčila ráno pejska a koukám, že Bony má nový kabátek, nepromokavý, tak jsem jí ho pochválila a babi hned hrdě volala - to jsem dostala k devadesátinám, uznejte, není to úžasné?! Určitě dostane k vánocům velké balení psích maškrtek. :-)

0 0
možnosti

Mate recht. Radost je důležitá. Dekuju za čtení a fajn dny preju

0 0
možnosti

Jsem jako Zorina, nepigluju kvartýr, chodím po městě a koukám na lidi a je mi dobře.

Naprostý souhlas se Zorinou, kašlat na dárky a radši víc venčit psy!

Zorina by měla šéfovat několik volebních období na ministerstvu kultury.

Skvělé, jedinečné!

:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jo, zelenej je eeee, snažím se taky přiblblostem kolem vyhejbat... a na Štěpána chodím na houby, to je moc fajn.... Pěkný blog :)

0 0
možnosti

...esli to takhle pujde dal, neni daleko Stepan, kdy do lesa vyrazime na maliny, Filipe...

diky za cteni a klid preju

0 0
možnosti

a byl to selbstmord, nebo se nekdo uz konecne slitoval a udelal to?

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Jsem jako Zorina, nepigluju kvartýr, chodím po městě a koukám na lidi a je mi dobře.

Marku karma a pěkný advent/chanuku. R^

1 0
možnosti

lidi se nevokoukaj, Tome, v tom jsme vsichni tri zajednou

a diky za prani - to samy k Vam domu

0 0
možnosti
Foto

Moje řeč. K Vánocům chci pusu, úsměv těch, který mám ráda..., trochu si odpočinout a hlavně se nestresovat. Však víš. R^:-)V

1 0
možnosti

ja vim, to jsou ty nejvetsejsi darky nad darky az po nich dort z Polárky...

hezky dny, Pavlo a diky za cteni

1 0
možnosti

D95a98v82i90d 96V19l82k

5. 12. 2018 11:02

Jo dárky....Snažím se už leta s rodiči domluvit ,že to omezíme na jednu knížku a hotovo,ale prostě není to možné, protože někteří členové rodiny nákladné dary vyžadují.

0 0
možnosti

no kdyz vyzadujou nakladny darky, udelej krizaly z jablek Fuji...! a nebudou moct ani ceknout!

klidny dny a snadny vymejsleni darku preju!!!

1 0
možnosti
Foto

...jdou mimo mě...letos to tak máme i dohodnutý, nic... .Každému jeho nebe ale, to ano. Naše nebe je po letošku plný šrámů. Uděláme si lososa i kapra a právě vymejšlim, jak co udělat a na všechno to dojímání, co lidi, co to jinak mít nemůžou, akorát dostává do depresí, jak na to vyzrát. Něco vymyslim. Ty žij blaze. R^:-) Marku:) Hezky jsem si početla.:-) zelený hajzl dávno předčil i bédu trávníčka... to byl proti zelenýmu vypoulenci slušnej kluk, co se v každý domácnosti pětkrát poníženě prosil o vstup:))

1 0
možnosti

ja to mam s tema lidma, co na vanoce "nemuzou" vsechno co ostatni vyreseny

jdu na stedrej den na spacir a do prvniho nastavenyho kelimku pana nebo pani vrazim petistovku

jestli za ni bude vic svaraku nebo rumu nebo nejaka tepla vecere - neresim

jejich zivot, jejich volba

klidny dny preju a dekuju za cteni

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS