Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

odposlechy od deti malokdy zklamou, Jitko

diky za cteni a krasnej ctvrtek preju

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pobavení a zdravím sympaťandu Kozákovou;-D!

0 0
možnosti
MV

rado se stalo, Zdenko

pokud Kozakovou potkam a budu mit odvahu ji oslovit, pozdraveni rad vyridim

2 0
možnosti
DV

D92a64v37i77d 64V51l51k

9. 1. 2019 21:05

:-):-) Kozáková má rozum

1 0
možnosti
MV

... a je krasna! takovou zenskou ocenej uz klucici..., Vlku

fajnovy dny s hrablem preju

1 0
možnosti
Foto

Ty jo, tak malá a už takový nadhled :)) R^

0 0
možnosti
MV

to sou ty vesnicky holky, Karle!

1 0
možnosti
RK

Je to pořád stejné, největší king těchto partiček bývá největší dement :-). Nic se nezměnilo. Dobré čtení Marku.

0 0
možnosti
MV

techto, i nekterych dalsich, Radku..., ale voda se vari, vari, vari...

dekuju za cteni a mejte se fajnove

0 0
možnosti

;-D;-DJak se mi to často stává, nemám slov. Ale dneska prostě musím aspoň dát najevo, že jsem to četl.

0 0
možnosti
MV

diskutovat neni povinnosti, Michale... (taky pod kazdym blogem, ktery prectu, nediskutuju)

ale pokud udelalo takovou radost, ze jste se rozhodl, tak dik za tohle oceneni

a mejte se bajecne. dekuju

0 0
možnosti
Foto

Marku,vrátila jsem se do pubertálních let. Moc pěknýR^

0 0
možnosti
MV

to jsem rad, proto pisu, aby se lidi umeli vratit a zacali se vic smat, Sarko

0 0
možnosti
Foto

Já vím, že "rozeslal jsem to přátelům" je tady zprofanované, ale tohle jsem jim, Marku, fakt rozeslala... !

0 0
možnosti
MV

vim, Michaelo, ze byste se nekamaradila s jen tak nekym

a pokud pobavi i je, tak fajn

dekuju za cteni a fajnovy dny vinsuju

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik