Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mas recht, Marcelo, Jolanda - jsem se uklep, ale necham to uz tak

krasny dny preju

0 0
možnosti

šiš, ještě že jsme měli jiný, bohulibější program. Na tenhle "kabaret u strašné nepohody" bych fakt nerv neměla. Já jsem si jednou, omylem, zapla toho pána na předvolební diskusi při presidentských volbách a nikdy více. Jeho široké otázky, na většinu z nichž si sám (tedy nejen sám sobě, ale i publiku tam a u obrazovek) odpoví a pak z nich stejně udělá yes/no otázku, čímž zpovídaného totálně zažene do kouta a udělá z něj blbce či génia (tedy rovnou podsune oněm divákům, zda danou osobu blahořečit či dorazit), děkuji, už nikdy více. Chápu, že je část mých spoluobčanů ve své podstatě masochisty (kdo jiný by ze sebe dobrovolně nechal dělat stádo nablblých ovcí?) a část má rádo černý humor (s rodostí sleduje výše uvedenou část svých spoluobčanů), ale já zkrátka tam ani tam nepatřím. Na druhou stranu, budu k téhle šaškarádě přistupovat jako studenti teologické fakulty v době komunismu. Aby ho mohli vyvracet, měli precizně nastudovaný marxismus leninismus, lépe než kterýkoliv absolvent VUMLu. Budu muset ty praktiky očekávatelného vůdce nového hnutí (a dle mne i dalšího kandidáta na prezidenta či premiéra) bedlivě prostudovat. (Snad ve mne nedříme masochista či rovnou ovce). Hezký den Tobě i vám, MarkuR^

4 0
možnosti

presne tak, Daso. pokud mam chut neco popsat, musim to poznat. a abych to mohl poznat, musim nahlednout

nekde ted prolitlo, ze se Soukup chysta do voleb v EU jako europoslanec...

doba mu dost slusne nahrava, a ja presto verim v normalni lidskej rozum

fajn ctvrtek preju a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

:)dívala jsem se na tuto stanici pouze jednou. A po tvém popisu dění nebudu už nikdy. Mohla bych z toho být s nervama celá hin a být taky celá pryč.:-)

1 0
možnosti

byla bys "prekvapena" a hin k tomu, Radko

krasnej den preju

0 0
možnosti

D12a96v62i32d 45V26l49k

16. 1. 2019 19:04

Marku, ty seš sadomasochista;-D;-D

3 0
možnosti

A já si říkal, kdo se může na tak stupidní pořady dívat.

ˇPo přečtení článku už to vím.

.

:-)

1 0
možnosti

Když vypuknou reklamy - cíleně přepínám. Zjevil se mi Soukup - přepínám. Opět se mi zjevil Soukup, říkám si - Porucha na mé TV! Vážně - Jde o to, co člověk chce slyšet a vidět. Doba umožňuje vyhledávání informací. Pak mne např. M. Zeman donutil, jít na stránky Zahraničního obchodu, abych si ozřejmil čísla s Čínou - Katastrofa! - Káže bludy. Podobně se Soukupem - Katastrofa! - Káže bludy. Doporučiji a navštivte - Statistiky sledovanosti, porejdit myší a vidět ta reálná čísla. Pak Soukupovi šlape na paty Peterka se Šlágrem a vilnou Márou! viz - ... :-)https://mediamania.tyden.cz/rubriky/statistiky/denni-sledovanost-15-1-2019_510347.html

1 0
možnosti

live show jsem risknul. na diskuze Soukupa a Zemana nemam fakt porad dost odvahy - parkrat jsem zkusil, ale prepnul po nekolika minutach

jestli oni ti dva nebudou z jednoho hrnce, pane Bucku...

peknej vecir preju a diky za cteni

2 0
možnosti
Foto

stejně jako paní Polanecká tě obdivuji Marku, že jsi nepřepnul;-DR^

3 0
možnosti

Máte můj obdiv. Já na Barrandov nemám ani nervy ani žaludek.

3 0
možnosti

nervy porad jeste fungujou, s zaludkem je to chvilema horsi

ale dal jsem to, aby me obhajovaci Soukupa a jeho live show nesmazli tim, ze jsem nevidel, tak at nechytracim

hezkej vecer preju, Dano

0 0
možnosti
Foto

Díky za typ. Už mám v ruce dálkáč a surfuju, O2 (kyslík) mi to umožní.R^R^R^

2 0
možnosti

no tak to Vam teda preju

ja se fakt pobavil - sice ne tak, jak bylo zrejme dramaturgicky planovano, ale pobavil, Pavle

fajn den preju

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsem se díval na nějaký z jeho četných pořadů. Měl jsem z něho takový divný pocit po kůži, současně pocit neuvěřitelné trapnosti, že toto je kdosi, kdo vystupuje v televizi.

Jelikož jsem opakovaně kárán, že stanovuji na dálku diagnosy, tak odolám pokušení a nezařadím pana Soukupa dle taxonomie do oddílu psychických poruch.

9 0
možnosti

hlavne uz, prosim te, zadny diagnozy...

na panu Soukupovi i medicinsky nepolibeny laik pozna, ze vsechno uplne v cajku byt nemuze - ja tam mozna vidim i dost podstatnou vlozku "narcismu", ale to vidim subjektivne. jinej muze videt sekace, co se s nicim nepare

peknej den, Tome a diky za cteni

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik