Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O97t71a 40K28i86n82c

14. 2. 2019 14:29

Jako malý kluk jsem přímo hltal cestopisy Hanzelky a Zikmunda. Díky za hezký blog. Panu Zikmundovi přeji moc pevné zdraví. Vám velká karma. R^

1 0
možnosti

o lidech jako je pan Hanzelka se snad blbe ani napsat neda

ale dekuju a preju peknej den

1 0
možnosti
Foto

Že bych taky vytáhla nějakou tu mapu?;-)R^

0 0
možnosti

nevahej...

dneska se to fakt naramne hodi, Klaro

diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

R^Tak šťastnou dnešní cestu, Marku a dojeď ja samej světa kraj:-)

0 0
možnosti

...kam me prsty povedou. misto caje dam asi do dzbanu natocenou plzen...jsem uz prece jen trochu starsi...

hezkej den i Tobe, Jene a dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Výborné,R^ byl obdivuhodný hlavně v tom, že se mu povedlo dosáhnout to, po čem toužil.....;-D

0 0
možnosti

bohatyr!

dosahl toho, ale navic nam to pak fajnove naserviroval...votovíc bohatyr

zdravim, Betko

(tenhle blog nebyl planovanej, ale prislo mi vhodny nejak panu Zikmundovi podekovat. dnesni blog je ten druhej)

1 0
možnosti

Jeste dnes si zive pamatuji, jak jsem tehdy hltal jejich snad prvni knihu" Afrika snu a skutecnosti", mam dojem ze to bylo v prvni polovine padesatych let a vzpominam, jak muj otec rikal, ze si na tu knihu musel v nasem tehdejsim krajskem meste vystat pulhodinovou frontu. V tech dobach nebylo samozrejme o nejakem cestovani po svete ani reci, tehdy bylo umenim dostat se i na ten Balaton. Nekdy jsme zajeli do Mikulova a z vrchu se tam zavistive divali na uzemi za zeleznou oponou, ktere bylo dobre videt i bez dalekohledu. Dalekohled se na divani do Rakouska nedoporucoval, aby to nevzbudilo zajem mistnich "pomocniku" pohranicni straze.

0 0
možnosti

cestovani nam zakazali, ale snit a hrat si s vlastni fantazii...na to je kazdej protivnik kratkej, pane Pospisile

Zikmundova "cestovka" byla za doby, kdy jsem byl malej kluk, moje nejoblibenejsi

dekuju za cteni

0 0
možnosti

dekuju, Milane

... a to jsem se pri vzpominkach neodvazil zabrousit na pocity, pri prohlizeni fotek nahých Pygmejek ...

fajn den přeju

2 0
možnosti
Foto

Skvěle napsáno i já jsem v dětsví četl jejich cestopisy, v době kdy i sousední Rakousko bylo někde na konci vzdáleného světa,kam se málo kdo dostane....

1 0
možnosti

cha...kdo by se tenkrat hnal do Rakouska, kdyz moh na Cejlon!

ale rozumim, o cem pisete a jsem rad, ze se mezi ctenarema blogu objevil dalsi, kterej diky Zikmundovi a Hanzelkovi promasiroval svet

hezkej den preju

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád za tuhle připomínku. Můj táta měl doma vydání jejich cestopisu Afrika snů a skutečností - spousta fotek, povídání. Louskal jsem to taky když mi bylo tak 10 let.

Dík za tenhle pěkný blog. Marku.

2 0
možnosti

je slusnost podekovat tem, kteri nas formovali a je radost takovejm lidem poprat ke stejm narozeninam, Tome

krasnej den preju a ... zalistuj zase v Africe snu a skutecnosti!

2 0
možnosti

Jsem rád, že jste 100 let Miroslava oslovil! Když mi kdysi rodič daroval - "Obrácelý půlměsíc", netušil jsem, co vlastním! Úžasní lidé - Pár perliček :

1) Úplně na počátku se H+Z propracovali na Úřad vlády, chodba. Sázeli na Gottwaldovu již nemoc - Často musel chodit na WC! Vyplatilo se - dočkali se ...

2) Zaštítila je AV ČSSR, nestraníci. Po nátlaku - na Ambasádě Japonska - 1962, podali přihlášky do KSČ. Asi nejlepší schůze pak na vrcholu Cheopsovy pyramidy. (Mj., dnes, vylézt na Pyramidu je nemožné - Přísně se trestá! Oni tam přespali) ...

3) Klasika r. 1968 + Tajná Zpráva - Zájem Brežněva a vyloučeni. Úvaha, že Hanzelka by mohl vystřídat A. Novotného! Následně je nikdo nechtěl zaměstnat - Podobný osud s E. Zátopkem. Zahraniční novináři - Hledali jeho maringotku, dělníka vrtů !

4) Dodnes díra po kulce - V přístrojové desce Tarovky, (je v Muzeu). Hanzelka manipuloval s revolverem a nechtěnně vystřelil za jízdy ! Zikmund čuměl ...

5) Oba úctyhodní, charismatičtí. Dodnes ze 100 letého člověka vyzařuje cosi příznivého - Zvláštní - Mladická, milá energie! Přeji vše nej ! ... V

1 0
možnosti

jj, panove museli prekonavat nejen hory, reky a jezera - ale to jsem jako dite netusil a jen jsem trajdal po mapach a v radcich jejich reportazi nebo knizek

a mate recht: z aktualnich fotek pana Zikmunda na me kouka chlap plnej energie - i pres tech 100 let, co uz je na svete

dekuju za cteni

1 0
možnosti

Marku díky za připomenutí. Rád se připojujiR^V

2 0
možnosti

jsem si jistej, Romane, ze "cestovatelu", kteří se připojej s gratulaci, jsou v Cesku mraky! dekuju za cteni a fajnovy vylety preju

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS