Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BezvaR^... z kopců a horních pater nad-hled, z přízemí v-hled. Obojí je třeba:-)

0 0
možnosti

dobry stridat a bejt spokojenej tam, kde se clovek zrovna ocitne

dekuju za cteni, Ivo

0 0
možnosti
Foto

Marku, mě po přečtení napadlo, že si v životě musíme odlítat ty svoje planety, splnit přání, abychom konečně přistáli nohama na zemi. Já ujíždím na starých domech, zatím nejde o patra, ale ten poslední bude muset mít výtah nebo max druhé podlaží;-)R^

1 0
možnosti

Vracíme se z mládí v nebi zpátky na zem, abysme to měli blíž, až budeme muset i pod ní... Přízemní je predstupnem podzemního.

0 0
možnosti
Foto

Zažila jsem páté patro (včetně mezaninů) bez výtahu s dvěma malejma dětma, takže teď jsem s radostí několik let taky "přízemní". Má to svoje.

Tenhle druh "poetiky" se mi moc líbí.R^:-)

1 0
možnosti

ani jsem netusil, kolik je mezi blogery prizemnich lidi!

a za tu "poetiku" dekuju, Pavlo

sepsal jsem zase jen to, co vidim a zazivam

hezkej den preju

0 0
možnosti
Foto

njn, všechno má svoje R^:-)

1 0
možnosti

jeste ze tak, kdyby toho nebylo, co by bylo s nama, pani Moudra?

dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

To máš výhodu...s tím pupkem a bez schodů;-DR^

0 0
možnosti

no ten pupek este neni tak narostlej, jako sem tam vidam u vrstevniku, ale absence schodu mi vubec neprijde jako absence, Jitule

a kdyby se, nedej Boze, cokoliv stalo, da se tu drandit i na koleckovym voziku

dikes za cteni a mej se kraaaasne

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem přízemní. Ale byl to na začátku divný pocit, že v případě průniku neřádných lidí přes vchodové dveře jsem hned na ráně. Jinak 3-4 patra bez výtahu jsou dobrý udržovač kondice.;-)

0 0
možnosti

tolik prizemnich lidi kolem me

a jak fajnovejch!

dekuju za ctaeni, Klaro

0 0
možnosti

P89a54v57e44l 73K22h24a39i26l

26. 3. 2019 18:11

Já vám ty karmy stejně dávat budu, i když pro vás nejsou důležité, jsou zasloužené. Nejsem žádný znalec, ale podle mne píšete krásně, přijde mi to takové poetické a vtipné, po přečtení vašich blogů si říkám, že svět je pořád ještě lepší než nám někdy připadá. Podobně to mám i s pány Trizuljakem, Vlkem a Pražákem. Jen s tím bydlením v přízemí to pro mne není, vždycky jsem bydlel někde vysoko, teď za hezkého počasí vidím z okna Litvínov, Jirkov, Žatec, Ústí nad Labem, Teplice, Most, Milešovku, Ranou, Milou, Bořeň, Jedlovou horu, Oblík, Bukovou horu s vysílačem a když se podívám dolů na hřiště hrají tam děti fotbal a dělají salta. A pro vás platí jak psávaly naše děti domů ze škol v přírodě: "Piš, piš, piš, nebo tě sní myš!":-)R^R^R^

0 0
možnosti

podle toho popisu o rozhledu bud bydlite na rozhledne, nebo rovnou v nebi

oboji nadherny!

p.s. a koukate po kraji, kde jsem se narodil!!!

diky za cteni a prizen, Pavle

0 0
možnosti

Také jsem vyzkoušela vyšší patra. Ale teď jsem přízemní a jak praví moje vnučky garážní babička. Ostatní v ulici mají v garáži auta, jen naše holky tam mají babičku.

0 0
možnosti

zadny schody a vsechno na dohled. garazovej zivot je fajn

dekuju za cteni,Verko

1 0
možnosti

Někdy je lepší pohled z výšky, vidím dodaleka a z vysoka.

Příjemné psaní.

0 0
možnosti

to se meni, Nado

spravne jste napsala "nekdy"

ja si taky kdysi neumel predstavit zit prizemne

a vida...je to tady a naramne si to uzivam

na svet se zase muzu podivat pekne do vejsky

hezky dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik