Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, nevím, jestli když už bych studentskou kupovala já, jestli bych s ní pak neutekla bez sdílení. Musel byste si mě hlídat. ;-DJinak jako vždycky, krásně rozebrano.

0 0
možnosti

no jo, sice byste prisla o pulku cokosky, ale...zase byste treba narazila na spriznenou dusi!

0 1
možnosti
Foto

Marku...krásný svátek...pozdě ale přece:)

0 0
možnosti

dekuju, Radko - den jsem si uzil, jak se patri

nejdriv jsem si k svatku koupil zub a pak jsem prvne posekal travu na zahrade a pak jsme v zahrade sedeli se sousedama a bylo dobre

0 0
možnosti

Ahoj Marku, napsal jsi to krásně. Vždycky máš takový psaní od srdce, co potěší a přitom se nad tím musí člověk zamyslet R^

Tak ti jedno srdce posílám k svátku V

0 0
možnosti

Nike, zdravim a dekuju za prani a darek k svatku

pisu jak me bavi, ne jak "je treba"

krasny dny vinsuju a diky za prizen

0 0
možnosti
Foto

Tak to je krásný! A vše nej, nej k dnešnímu svátku.V

0 0
možnosti

a dekuji pekne za prani, Jitule

rano jsme se Stellou dali delsi spacir - slunicko, teplo, modry nebe - dostal jsem krasnej darek k svatku

a za hodinu jedu k zubari....

1 0
možnosti
Foto

Marku,karma.R^

Tyhle věci už jdou mimo mě,opravdu mě zadek Darinky nezajímá.

Ale prozraď,když Ti člověk nutně potřebuje napsat a nechce to psát sem,jak se k Tobě máme probojovat? Fcb používáš,nebo stále ne?

1 0
možnosti
Foto

Šárko, poslat zprávu jedině po holubech;-)

1 0
možnosti

D40a55v22i38d 40V19l26k

24. 4. 2019 17:22

Pěkný blog.Včera jsem sám sežral Studentskou pečeť, přiznávám se byl jsem nasranej a bylo to na žal, takže jsem ji s nikým nesdílel.Teď se trochu stydím.

0 0
možnosti
Foto

Davide,ta dotyčná za to nestojí.

0 0
možnosti
Foto

já se ráda dělím i sdílím. Třeba radost ze zpívání a taky z psaní. No a tou pečetí taky nepohrdnu

0 0
možnosti

no dyt - to sou ty sdileni - melodii do ousek a slova do oci, Zuzo

krasny dny vinsuju

0 0
možnosti
Foto

Napsala jakási kráska na facebook: "Dnes v noci budu spát bez pyžama"

Téměř 30.000 komárů její status olajkovalo a také se dočkal kolem 22.000 komářích sdílení.

R^ Moc pěkný text, Marku, psaný s lehkostí ale ve skutečnosti vážný. R^

2 0
možnosti

spim taky nahatej, ale s komarama to nic nedela - bohudik

a Vam, Marku, dekuju, ze jste si vsimnul - burcovani je pro jine, ja se snazim spis lehce popostrkovat...

hezkej den preju

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Já sdílím všechno, jak čokošku, pusinky, úsměv, tak fotky a můj život na blogu ... prostě nejsem lakomá ;-D

1 0
možnosti

takze sraz u regalu se studentskou?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS