Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dekuji moc za krasne napsany blog tehotnym zenam, ktere si v tu chvili mysli ze krasne nejsou ale opak je pravdou, jsou krasnejsi nez kdy jindy, ja to mu rikam po brnensku hormony jsou svina, ale ale moc bych si prala byt tatek jednou za zivot tou vilou lec muj zdravotni stav /BAP-ANO priznala jsem ti i v jednom blogu/ a alergie na leky mi to dost komplikuji.

0 0
možnosti

obdobi vily Vas, Martino, urcite ceka

kazdemu se splni to, po cem opravdu touzi

nekdy to jen dyl trva

hezky dny preju

0 0
možnosti

Naprosto skvele napsane! Jsem zrovna v devatem mesici a Vas clanek me opravdu potesil. Ja se uz necitim jako vila, spis jako velryba, ale je fajn vedet, ze to okoli vnima jinak :-) Diky!

1 0
možnosti

tak to jsem rad! a Vam preju klid a zdravi a miminku tu nejlepsi maminku!

krasny dny a diky za cteni

2 0
možnosti

D26a43v45i75d 29V84l62k

4. 5. 2019 9:45

Jý bych řekl ,že ta maminkovská krása přetrvává i poporodu,Třeba když žena kojí a je vše jak má být, tak má ve tváři občas takový ten krásný výraz míru a lásky je to skoro jako andělská tvář políbená od stvořitele a to je prostě nejvíc na světě.:-)

1 0
možnosti

to taky, enze ja psal o tech 9 mesicich, kdyz vily jeste moc nekojej, Vlku

pust se do popisu dalsi etapy ty!

krasny dny preju a diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Sice jsem si občas připadala jak nemotorný slon (neb dvojčata), ale to čekání stálo za to!R^:-):-)

1 0
možnosti

takze dvojnasobna víla...tyyyy joooooo

1 0
možnosti

dekuju, Kamilo a mejte fajnovej kveten

0 0
možnosti

Jsou krásné, ale ty prožitky si myslím chlapsky idealizujete.

0 0
možnosti

popisoval jsem, co cejtim, kdyz tehotne zeny zahlednu

ale nejsem tak blahovej, abych netusil, co vsechno muze za krasou bejt, pane Pavelko

dekuju za cteni a at se dari preju

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si, jak jsem šla na zkoušku z výtvarného umění, měla jsem jemnou, světle modrou džínovou kombinézu, na břiše řadu stříbrných knoflíčků. Na zádech měla New York v ́děsných odstínek fialové a růžové a stříbrné. Matyáš byl divočák už tehdy, kopal jak koník, profesor, upjatec nerudná, koulel očima všude možně, jen aby neutkvěl na mém bříšku, úhledném, a elegantním, takové to aristokraticky decentní bříško, jak jsem hubla z nevolností, a CVRNK! jeden knoflíček byl malou nožičkou vymrštěný do dálky a škvírou mi bylo vidět to pandírko plné mimina..:-) .

3 0
možnosti

knoflicek....ja cekal unik plodove vody primo na stupinku pri zkouseni!!!!

0 0
možnosti

Krásné vyznání...:-)R^V

0 0
možnosti

jen popis toho, co se mi tak honi hlavou, kdyz podobne vily zahlidnu, Ivo

hezky dny preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

dvakrát jsem byla vílou a přeji každé ženě alespoň jednou vílí život a krásu zrození, kdy i chlapům nebrečákům tečou slzy a kdo nemá to štěstí, ať může mít alespoň někoho takového poblíž, na starost...VVVR^

1 0
možnosti

presne tak, tyhle krasny starosti, kterej bejva oproti tem neprijemnejm setsakra malo, Olco

hezky dny a dikes za cteni

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS