Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dekuju, Milane, a povedene dny preju

0 0
možnosti
Foto

P98a97v25e51l 87V70á43v61r26a

15. 5. 2019 10:45

lepší je se vracet DOMŮ, než do "chytrý domácnosti" :-)

... a doma je přece trochu zaprděný, trochu nemoderní, ale hlavně v pohodě:-) a hlavně MOJE, teda podle mě a ne podle trendů a módy.

1 0
možnosti
Foto

přesně tak, neutuchající touha být IN ve všem až do neosobnosti a hlouposti

1 0
možnosti
Foto

P88a21v67e14l 85V63á26v75r73a

15. 5. 2019 10:37

.........furt jsem čekal na pointu a co bys řek ́ ? byla TAM!R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Marku, parádní závěr ;-D;-D;-D

2 0
možnosti

tak to svetem chodi, Pavle

zavery bejt maj

jsem rad, ze pobavilo a preju peknej den

1 0
možnosti
Foto

;-DJá věděla, že jim nakonec to štěňátko po.... tu chytrou domácnost. Marku, tohle nemá chybu, čtu až ráno, tak budu mít veselej den. Tobě ho přeju taky.R^

1 0
možnosti

ja jsem nejdriv Zorinu podeziral, ze vypad proud, vono je to tam zamklo, tleskani k prdu v takovym pripade a ze lezli ven oknem...teda...jestli i okna nejsou na tleskanec, Jitule

stenatko a jeho rozmerendeny enona ... to jsem netipoval

uzivej stredy cotode!

0 0
možnosti
Foto

Mě úplně stačí "hloupá" (rozuměj "normální") domácnost. Sice si v ní všechno musíme udělat sami a bez potlesku, ale kdyby náhodou nastal blackout, tak si prostě zapálíme svíčky a je to...;-DR^

0 0
možnosti

.... a mne uplne staci chytrej telefon, uz tak si pri jeho "ladeni" pripadam jako blbec - a tleskat by k ty my blbosti auditorium melo duvod, Pavlo

hezky rano preju

0 0
možnosti
Foto

R^ Taková nějaká chytrá domácnost by mě přivedla do blázince. Jenom toho času než se všechno vyluxuje, umyje. To jsou programy na x hodin. Nedávno jsem slyšela hlášku jedné známé na téma moderní vybavení bytu. " U nás všechnu techniku obsluhuje manžel, je to jeho koníček, já bych se bez něj nedostala ani do bytu, dokonce ani na záchod." Tak nevím...;-D

1 0
možnosti

a manzel je furt doma? pokud ano, nebal bych se, pokud ne - postavil bych pro sichr na zahrade všiváka

dekuju za cteni a fajn stredu preju, Sono

0 0
možnosti

D80a88v35i87d 77V82l37k

14. 5. 2019 19:39

To já když doma tleskám, tak většinou letí šatní Mol asi teda nejsem zrovna cool.

1 0
možnosti

a tleskas v a-moll nebo v b-moll?....

0 0
možnosti
Foto

Jo, Marku, az se jim neco na ty chytry domacnosti poroucha, tak uz se tam sami ani nedokazou vycurat;-D

2 0
možnosti

S poruchama se zřejmě vůbec nepočítá... dyt je to chytrá domácnost, Jene!

2 0
možnosti
Foto

J18a78n46a 95M56a20j90o17v72á

14. 5. 2019 14:09

Náhodou jsem ten samovysavač chtěla. Ještě radši samovytírač. Tak jsme si ho půjčili (protože jsem měla podezření) a kocouři si mysleli, že je to jejich nová myšička. Tak zas nic.

2 0
možnosti

takze zase "sup ruce do kyblu" a stastnej vonavej domov

kam se na takovou hrabe chytra domacnost, Jano

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik