Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, cizí termity jen na vlastní rizoto.;-D

0 0
možnosti
MV

... a na zeď pověsit reproduktor toho obrazu

1 0
možnosti
DV

D69a26v11i59d 32V68l95k

15. 5. 2019 16:41

A to nemůžeš na ten sraz přijet ani na chvilku?Já se tam táhnu z Hradiště, Tomáš přijede až ze Santiaga a ty nepřijdeš?

1 0
možnosti
Foto

A já ukecala manžela... a přijedu takyyy. ;-)

1 0
možnosti
ZS

Poslouchejte, Marku, lestipak nejste drobátko škodolibý .... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je hodně roztomilý. Sedím tu s pusou od ucha k uchu, ještě že ty ušiska mám.:-)

0 0
možnosti
MV

A co průdušky??? Jsem rád, že pobavilo - stejně jako mě. Hezkej zbytek dne preju

0 0
možnosti
Foto

Krásný zážitek poštovní;-)

0 0
možnosti
MV

Já ty moje uši budu snad stelovat i jednou v leze na patologii, Jituke

0 0
možnosti
Foto

Estrogen je v pohodě, nejhorší jsou alergeny. ;-)

0 0
možnosti
MV

kralik na alergench se spenatem a bramknedlikem? hmmm, slecna je zrejme hedonistka

vyzkousim

(maj treba v Lidlu alergeny ve volnem prodeji, nebo jen jako soucasti prodavanych potravin?)....

0 0
možnosti
MV

me to taky pobavilo

diky za cteni a fajn den preju

0 0
možnosti
Foto

R^Marku, buď soudnej a uvažuj, že my čtenáři máme taky něco jako představivost. Já už od toho smíchu nemůžu ani dejchat.;-D

Krásnej den.

0 0
možnosti
MV

smich je nejlepsi kuckadlo proti blby nalade a neduhum dneska,Jene!

smej se víc!!!!

... a pockej na chvili, az ti Sona jen tak predlozi kralika!!!!

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik