Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Buďme skromni, po kotníky to stačí. V

1 0
možnosti

přispěju historkou ze života: volala mi kámoška, je akreditovaný průvodce na Pražském hradě...zrovna je období,kdy tam jezdí jedna škola za druhou, dneska nafasovala nějaké středoškoláky a aktivní učitelku...největší perla prohlídky přišla na Třetím nádvoří Pražského hradu - je tam Plečnikova socha sv.Jiří,jak bojuje s drakem

http://www.praguecityline.cz/wp-content/gallery/prazsky-hrad-iii-nadvori/pha1-prazsky-hrad-iii-nadvori0410.jpg

a dříve než mohla kámoška zahájit výklad k Plečnikovu dílu, chtěla učitelka předvést, jak vzdělané má studenty a vyzvala je, aby jí řekli,koho ta socha znázorňuje. Bylo ticho. Bylo už delší dobu a tak se rozhodla,že je povzbudí a vznesla dotaz: Kdo zabil draka? To snad víte ne?

A z davu studentů se ozvalo: PRINC BAJAJA....

Kámoška má prokouslej ret, protože se nesměla zasmát a učitelka se asi svých svěřenců dlouho na nic nezeptá....

2 0
možnosti

Já takový příběhy miluju, Šárko.

0 0
možnosti

Díkes a fajnovej den preju. Já na cestě do Telče.

0 0
možnosti
Foto

Takové pohádkové bytosti moc často nepotkávám.;-)R^

0 0
možnosti

Ale potkavas. Pravda, ne všechny musej mít nutné ruksak... Diky za čtení a fajn dny preju

0 0
možnosti
Foto

Tvoje blogy jsou prostě potěšením....R^

2 0
možnosti

Snažím se o rovnováhu k těm věcné nacurenejm nebo politicky edukujicm. Jde to ztuha, ale sem tam si někdo vsimne. Klidnej čtvrtek preju a těším na blog z pouti.

0 0
možnosti
Foto

Budu si muset pustit Medvídka z Bogoty abych Internacionálu dostala z hlavy. Jen nevím, jak rychle zapomenout na kofilu.

1 0
možnosti

... nezapomeň po ní hrabnout do regálu, než půjdeš do práce. Udělej si na chvíli radost kouskem Kofily... Fajnovej den, Kamilo!

0 0
možnosti

Rád jsem echt tobě, Jitule, krasno udelal. Příjemný ranní kafíčko preju a moc zdravim.

1 0
možnosti

Až obuju si rano černe papirove boty...........Zkuste si zpívat do kopečka při jízdě na kole a pojede se vám přímo nádherně (tedy pokud to s vámi nesekne);-D.

Ale, že ta bábinka je velice moudrá žena, to je pravda. Mě můj ruksak bohužel tímto směrem neinspiruje.

1 0
možnosti
Foto

Jano, ráda vás tu vidím, ozvěte se.;-)

0 0
možnosti

Moudrý to ruksak !R^:-)

Dělala jsem společnost jedné starší paní v Rakousku. S ní a s její dcerou jsme šly na procházku. Babi rázně mašírovala a zpívala si do kroku. Dcera ji upozornila, že pochod je "nazi", ale jí to nevadilo. Pak mě požádala, abych si s ní do pochodu zazpívala Kalinku, prý je to také hezký pochod. Hudba spojuje národy a dává radost. Jen toho štěstí je po kotníky, že, Marku.;-)

0 0
možnosti

... jo když je štěstí po kotníky, to se to pak šlape

0 0
možnosti

Tak to jsem moc rád, Jano.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS