Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na ulici anketa : Dobry den: Jake mate rad poprsi u zen? Manzelka: Milan dava prednost prirodnimu poprsi, ze Milane!;-O;-D

0 0
možnosti
Foto

Opět skvostné počtení, díky;-D

0 0
možnosti

Rozkoše anonymních hotelových rán ;-D;-D;-D

Netušila jsem, jak málo bytelné zdi mají historické telčské budovy. Příště se raději v penzionech zeptejte, nakolik tenké zdi mezi pokoji mají ... na druhou stranu, neměli bychom příležitost se zasmát, tedy bez jakékoliv škodolibosti, pochopitelně. ;-)

0 0
možnosti

pokojicky v podkrovi zrejme vznikly ze stare pudy prave diky tem prickam tenkym jako novinovy papir

kolegove v nizsich patrech, s patricnymi stenami, zase nemeli signal na mobil - zdi fakt tluste

to si, Zdenko, nevyberete

hezkej den preju

0 0
možnosti

no, Ivo, moc jsem v tu chvili nerechtal, ale s odstupem casu....

dneska po nocni klid, jen dest bubnuje do stresnich oken a ja se pred chvili probral a MUZU zustat jeste par hodin jen tak v pelechu...nez zase pujdu do rachoty

1 0
možnosti
Foto

Marku, super.....ať žije život....R^

0 0
možnosti

jsou chvile, kdy bych jeho tissi formu privital velmi mile, Tome

hezky utery preju

0 0
možnosti
Foto

Jak autentické!  ;-D;-D

Ahoj.

0 0
možnosti

Bohunko, ahoj, ten "milej" telcskej blog necham na jindy. zazitek se sousedy nebylo mozny vynechat

jeste dneska nocka a pak z tvyho mesta mizim

moc rad jsem konecne napravil ten muj lonskej hrich a poznal Tvoji Zdenicku

(a taky Elisku vlastne)

jen, kurnik, udelejte tady neco s hospodama - bejt tu na nich zavislej vic jak 5 dni, hodim si masli

zdravim to uterka

1 0
možnosti
Foto

Ještě taky mohli... víš co.;-D

0 0
možnosti

Byl jsem, zaplať bůh, na noční. Takže esli něco bylo, já to nevím

0 0
možnosti
Foto

Ještěžě stěny v hotelích bývají tenké, to by pak nebyly příběhy R^

0 0
možnosti

Přesně tak, Kamilo. A pak výpadli a já moh spát. Ale příběh byl...

0 0
možnosti
Foto

... ;-D

Stanu-li se svědkem podobného záslechu, při vší nemožnosti prchnout z onoho místa do klidu, konejším se slovy: Panenko skákává, ještěže tak nežiju!!! ;-)

0 0
možnosti

My zase žijeme tak, že jiný nechápou. Ale to je cajk. Jinak by byla nuda, Štěpánko.

0 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem si myslel, že na divný lidi v diskusích mám patent já, ale musím se Vám omluvit. Pana Horáka Vám vyloženě závidím...;-D

2 0
možnosti

ja si ho taky patricne hyckam...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik