Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Příště se v obchodě zeptám pokladní, jesti jsou vejce vysprchovaný.

Jinak krásná zahrada, jako ta babiččnina

2 0
možnosti
MV

Já nepojmenoval Všechny kytky, co tu máme. Nepamatuju si jejich názvy. Ale máš recht, chceme, aby zahrada vypadala jako ta u babičky. Zatim to všechny návštěvy potvrdily. Hezkej pátek preju.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D

P.S. Vajíčka se před uložením mýt nemají, že se kazí. Blbneš děti.;-)

2 0
možnosti
MV

Já je susim!!!! Uterkou.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně nešetřit na jaru a pod. ;-D Možná také v něm pár desítek minut odmočit a ty nejtvrdohlavější doporučuji rovnou - šup do myčky!

1 0
možnosti
Foto

Já bych tam šupla i trochu sava;-D

1 0
možnosti
VM

Lepší je snad vyvařit.

0 0
možnosti
MV

Nevím, nevím. Esli by pak z nich šla sazenice.

0 0
možnosti
DV
MV

... jen si svoje vejce prostě sprchuju, Vlcaku

2 0
možnosti
Foto

R^:-)Přesvědčil jsi ji, aby začala ty vajíčka jíst?

0 0
možnosti
MV

Netuším. Uvidíme. S detma nikdy nevíš, a to je fajnovy!

2 0
možnosti
Foto

Potěšilo.. hezký den..

1 0
možnosti
MV

... ja potěší rád. Hezkej den preju a díky za čtení

0 0
možnosti
MV

Děkuji a jsem rád, že pobavilo

0 0
možnosti
Foto

Moc hezký, jako vždy. R^

1 0
možnosti
MV

Rád ziju "hezky", Tome. Jinak by mě to nebavilo. Měj se fajnove.

0 0
možnosti
Foto

Krásná dětská a dospělácká logika

Je docela možné, že malá Kája po objevení receptu sprchování začne vajíčka normálně jíst.

1 0
možnosti
MV

Teď už jen, aby na sprchování vajec přistoupila i Karolinina maminka. Jinak bude Kája chodit jen na moje vejce, Marku. Hezkej den preju.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik