Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

nebejt Zoriny, buh vi, jakej bych byl

ale vod ni mi vsechno to, co mi dala a dava naramne sedi

a jak jsem zjistil, nejsem jedinym chlapem, kterej to tak se svoji mamou ma

a to mi dela obrovskou radost

hezkej vecir preju, Bohunko, do ty Tvoji kachni krasny Telce

1 0
možnosti
Foto

To je tak nádherně laskavé a milé. Maminčinu garsonku pohladit, oběd přimastit, lepší den nemůže být!:-)

0 0
možnosti
MV

Lidi maj žít v pohodě. Pak se může sem tam i primastit... Hezkej den preju

0 0
možnosti
Foto

Jak říkám, tekutá poezie se valí od Valíčka. R^

0 0
možnosti
MV

Tome, zase jen zápis obycejnosti. Ale pokud to tak působí, tak jsem rád.

0 0
možnosti
ZS

Umí si ta Zorina se svým synkem krááásně povídat ... a on s ní, pochopitelně, však je celá mamka R^V

1 0
možnosti
MV

jj, cela mamka...i ten zadek se sem tam uz pohupuje...

0 0
možnosti
Foto

Krásné houpavé a šmatavé léto...;-)R^

0 0
možnosti
MV

takovy mam nejraci, Pavlo

1 0
možnosti
DS

Jééé, to je krása! MarkuV, máte s maminkou doopravdy neobvyklý vztah. Ačkoliv já se mám, mmt mě ošmatávají hned dva kluci... ta garsonka mě krásně pobavila. A mamince vyřiď, že jí závidím, že má "celilídu" až teď... já kam mi paměť saháR^

2 0
možnosti
MV

vona ma CELULÍDU, a to nejni jen tak, ta prichazi az v dobe, kdy ji to zensky dovolej...

krasny osmatavaci dny s klukama preju, Daso a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

No krásný, jak jinak! VA garsonka mě rozveselila.

2 0
možnosti
MV

taky jsi takovou mela, Jitule

jen jsi na ni asi pozapomnela, a proto je tady muj dnesni blog

pro pripomenuti

mej se krasne - to ty umis!

1 0
možnosti
DV

D41a94v29i44d 97V94l21k

12. 6. 2019 12:03

Je vidět ,že se máte rádi:-)R^

0 0
možnosti
MV

... trochu ale primastit mohla, né že ne...

1 0
možnosti
VF

Ošmatávat, dokud to jde a přidat pusu.

1 0
možnosti
MV

Taky byla. A vůbec ne neslana a nemastna... Hezkej den preju

1 0
možnosti
AL

Je jedno, kolik je vám let. Je úplně fuk, kdy se naskytne možnost ošmatat si mámu.

"Johanka se mě tuhle zeptala, kdy dostane ty krámy, co jí o nich vyprávěly holky ze třídy

Zdroj: https://valicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=691598

Má současný papež varlata? Nožem do řiti? Vyšetřete Šárku - ukáže vám čárku

Stála nade mnou nahá, kroutila se jako Josephina Baker a dlaničkama si projížděla přes její první podprsenku rovný hrudníček.

Zdroj: https://valicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=672750

Velice originální blog, i když .... řekněme poněkud ........... zvláštní.

I dnes zasloužená karma.

:-)

0 0
možnosti
MV

To je super, jaký máte přehled o mých blozich! A díky za linky. Rád si je připomenu. Krasnej den preju, Arnolde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik