Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není nad hospodské rozumbrady ... ti vyřeší úplně všechno, od nesmrtelnosti chrousta až nekonečnost vesmíru. R^V

Rumík karibský, to ano. To by šlo. ;-)

0 0
možnosti

;-DR^

..a rumíka bych si taky dala;-)

0 0
možnosti

vo tom zadna - to je napoj boharyru...

0 0
možnosti
Foto

Máro, dobrý! do toho Lokte se musím podívat

0 0
možnosti

vychytej pocasi a vyrazte...krasny misto a kolem lesu jako naseto...

dikes za cteni a hezkej zbytek dne preju

0 0
možnosti

zapis zaziteho, pane Kolačkovský, ale jestli to na Vas pusobi jako povidka, tak jsem rad

krasnej cervenec preju

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-) perfektní text. Na ruské vědce nikdo nemá, vždyť oni dokázali rozdojit i kozla. ;-D

1 0
možnosti

a nejčko zacnou rozpoustet mraky na Evropou

diky za cteni, Jene a hezkej den preju

0 0
možnosti

Hezkýýýýý ... Lidskýýýýý..... Ze života ... R^

0 0
možnosti

Jsem rád, že se líbilo. Života kolem je pořád dost. Mějte hezkej červenec a dekuju za cteni.

1 0
možnosti

p.Valíček,tu o karkulce by nešlo???Takový blábol jsem už dlouho nečetl!!!!Rv

0 0
možnosti

A po Karkulkce budete chtít jakou? Já abych se připravil. Mějte se fajn, pane Katzere dekuju za čtení.

1 0
možnosti

Nějak mě po přečtení bolí v krku a trochu břicho.

1 0
možnosti

Já za to fakt nemůžu... Diky za čtení a fajn dny preju

1 0
možnosti

diky, Vileme a hezkej den preju

0 0
možnosti

D26a84v88i24d 56V63l80k

3. 7. 2019 20:23

prostě léto.výborný!

1 0
možnosti

leto jiny nez vyborny nemuze bejt, Vlcaku

uzivej ho!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS