Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky se to četlo i poslouchalo, Marku :-)

0 0
možnosti
Foto

Marku, někde jsem se toulal ve svých "pracovních" a taky "pěkně letních" kruzích, tak jsem zatím Váš článek nestíhal. Je skvělý! R^R^R^

2 0
možnosti
MV

courejte a toulejte se dal, Marku... dyt je leto a k nemu patri krome toho i lelkovani, zahradky, burty na vohni, merunkovy kuláče a tak dale, a tak dale

na cteni porad casu dost

ale dekuju, potesilo

1 0
možnosti
ZS

Noc, kdy se sny probouzí.....

V

2 0
možnosti
MV

a ze prej kouzelna je jen svatojanska noc...cha

diky za cteni, Zdenko a mejte se krasne

1 0
možnosti
Foto

Marku, našla jsem Ninu náhodou kdysi. Ale úplně jiná píseň... (název se mi teď nevybavuje), ale vryla se mi hned do ♥. V

Krásně vyvadis po nocích, když jsi sám. R^

1 0
možnosti
MV

nebyl ten song od ni: Spell on you?

a vyvadeni to bylo krasny, to mas recht - popůlnocni tanec v trenkach s Ninou Simone... kdo by se toho nadal?

0 1
možnosti
IM

I55v66a 96M86a53r35k35o77v91á

27. 7. 2019 17:33

Včera byla zvláštní noc... Mám hodně podobný zážitek ze včerejší noci: samota a jedna píseň (https://www.youtube.com/watch?v=8QXiSBeP0jQ)...

Moc pěkný článek o blízkosti:-)R^

0 0
možnosti
MV

tak slysim (stahnul jsem si odkaz), Ivo, ze jsme frceli na hodne podobny vlne.

a diky za odkaz, pana Acker Bilka jsem neznal a moc rad to napravim

mejte se bajecne a diky za cteni

0 0
možnosti
VF

Moje černá holka se jmenuje cimbál. Když se tóny přelévají nahoru a dolů, já utěšuji vnučky, že moje slzy nejsou slzy smutku. Věřím, že i ony časem poznají nějakou svoji Ninu, či cimbál. (Hrom do baně, to jste mě zas dostal, Marku ! ;-))

1 0
možnosti
MV

...cha...kdyby Nina znala cimbal...kdo ví!

rad jsem potesil, Verko a peknej vikend vinsuju

1 0
možnosti
Foto

Jo, někdy je člověk tak blízko dotknout se něčeho krásnýho... a nejkrásnější je ta blízkost, i když to nemůže vyjít :-)V

0 0
možnosti
MV

Filipe, vcera se to stalo...

1 0
možnosti

Marku....Marečku...todle mi nedělejte...to je tak,jak to říct...nemám slov,nemám dech...mám prázdno v hlavě,připitomělý úsměv,bušící srdíčko a krásno....V

2 0
možnosti
MV

a to je fajn stav, ne, Katko? kolikrat se neco podobnyho prihodi...?

0 0
možnosti
Foto

Za černých bezesných nocí vzniká spousta neopakovatelných nápadů, nad kterými pak člověk žasne.

Nevím, jestli umíš zpívat, ale já jsem tě tam někde v pozadí toho krásného hlasu Niny Simone slyšela pobrukovat. Šlo ti to moc hezky, stejně jako napsat tenhle příběh jedné bezesné noci, kdy se ti vlastně vyplnil tvůj sen...;-)R^R^

0 0
možnosti
MV

pobrukovat trosku umim. dal jsem se nedostal, ale vystacim si s tim, co je, Pavlo. pak je clovek spokojenejsi, kdyz pozna, na co ma a co ma nechat plynout

krasnej vikend preju a dekuju za cteni

0 0
možnosti
IL

I92v97a78n54a 38L28a74n90c21e

27. 7. 2019 11:17

Napsáno R^R^R^;-);-);-), pisnickaR^R^R^

1 0
možnosti
MV

jestli, Ivano, neznate jeji dalsi, uzijte si s Ninou bajecnej vikend

a diky za cteni

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik