Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

a ja se fajn, Zdenko, pobavil

a co hlavne - pobavil jsem i par, to ty doby, neznamejch lidi

dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Marku ty seš zvíře. Vyprskla jsem kafe na monitor...;-D

0 0
možnosti
MV

Mně zas překvapením vypadl z huby hranolek... Fajnovy dny preju a díky za čtení

1 0
možnosti

A hned mámm hezčí pondělní ráno...kuju a V

0 0
možnosti
MV

Jak jinak než se srandou. Na hudrovami jsou tu jiní.

0 0
možnosti
Foto

R^ A o tom je život, když se bere s humorem...Díky.:-)

0 0
možnosti
MV

Přesně, Soni vždyť to znáte! Krasnej den preju

0 0
možnosti
Foto

Jo, Rijeku a ty výhledy kolem :) Marku zase pěkný vyprávění, díky :-)

0 0
možnosti
MV

tak tu mam teprve pred sebou, Filipe

zatim ji študuju na netu a dost se tesim - doufam, ze bude cas ji prolizt durch um durch

a za dik za pekny vypraveni: "rado se stalo"

kdybych si nesplet dicka s kuretem, vubec by nebylo

to jsou ty krucanky ziti, co mam tak rad

zdravim Vas a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Vem mě příště s sebou, Marku!

0 0
možnosti
MV

vypomoci k nam vitany. zatim to v zakladnim tymu davame, ale mame dick y nekoho k ruce, Zuzo

nastartuj nervy, priprav se na min spanku, ale zato fajn lidi kolem - nase krev

a dekuju za cteni

0 0
možnosti
Foto

Marku, máš dar bavit lidi i ve chvíli, kdy o tom ani sám nevíš:-)

0 0
možnosti
MV

Jene...a kdybys vedel, jak jsem to rekl naschval nahlas, protoze jsem chtel udelat radost, ze objednavam chorvatsky...

nastesti pochopili, ze nejsem kanibal, jen blb...

dekuju za cteni

1 0
možnosti
Foto

Krásný příběh R^ Tak ty máš i náměstí?;-D

0 0
možnosti
Foto

Marku, pobavil jsi mě.

A bacha na dicka! :-)

0 0
možnosti
MV

pobavil jsem vsechny lidi kolem kiosku - a to se, i za cenu dicka, pocita, Sarko

mej se krasne a diky na nakouknuti

0 0
možnosti
Foto

Jezdím často do Chorvatska, ale tenhle termín jsem fakt neznal. Budu příště chytřejší. Karma.;-D

0 0
možnosti
MV

ja tu jsem prvne v zivote, takze se ucim a ucim a ucim

Lenin by mel radost

hezko preju a diky za cteni, Tome

0 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik