Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako když vidím ony dámy s prsy napevno ukotvenými v košíčcích (tedy spíše koších) plavek, kdy na dálku i na blízko vypadá jejich poňadří jak záchranná vesta ve tvaru i velikosti horkovzdušných balonů a které nese své majitelky bezpečně nad hladinou ... a každá ona dáma, když je donesena větrem k pevnině, vystoupá z vody a pevným stiskem dlaní vrátí několik litrů vody kol ňader uložené zpět do bazénu.

To mi připomíná chvíle, kdy jsem si chtěla zakoupit v termálech plavky a chorvatský prodavač mi vnucoval vypěněné stany a na moje pípnutí, že bych radši nějaké normální bez oné deseticentimetrové molitanové vrstvy lakonicky odvětil, že velike sise su lijepe. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Věřím, že nadpis a perex přitáhl čtenáře. :))))

Marku, jak ještě dlouho tam budeš?!!! Doma je doma, viď?!

Prezij! Objimam tě na dálku a posílám sílu. :))

To dáš! ;-)

0 0
možnosti

Přiletěli jsme 25. 9., odlitame 6.11.. Je to fakt dlouhý. Diky za podporu, Bohunko a zdravim

0 0
možnosti
Foto

Ty brďo, musel to bejt docela záhul.....R^

2 0
možnosti

Ještě pořád je, Tome, fakt masakr

1 0
možnosti

Už aby, Nado. Stříháme metr

0 0
možnosti
Foto

Marku, já bych třeba nevydržela u moře déle, než 7 dní. Pak už chci strašně domů.:-)

0 0
možnosti

Já u moře vydržím klidně i měsíc. Jsme ale v horách!!!

0 0
možnosti

Ahoj Marku, já myslela, že jsi v "Jugošce" pracovně. Takhle to skoro zní, že jsi tam za trest. Jo a taky jsem si myslela, žes tam odcestoval se svými drahými (tedy Josefem a Stelou)...tak ať Ti to tam utíká. Užívej si, co jde a přežij, co nejde. V

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem myslela, že je tam s Josefem.

0 0
možnosti
Foto

R^ Asi by to chtělo změnit úhel pohledu, třeba by se našlo něco příjemného? Jo, ale někdy je to fakt dlouhý.;-)

0 0
možnosti

Něco příjemného? Jo jo, je - těseni se domů.

0 0
možnosti
Foto

Jsem se bála článek rozkliknout, když jsem četla perex, ale dobrý - prostě ze života.R^

0 0
možnosti

Bála rozkkiknout? Taky občas váhám rozkliknout nějaké blogy...

0 0
možnosti
Foto

Skvěle!

Moudrý rodič své dítě (pro rodiče je dítě dítětem v jakémkoliv věku) tak trošičku, ale jen trošičku hýčká, ale jinak se správně drží zásady, že "na chudý lid musí být přísnost" Děcka nerozmazlovat! ;-D

0 0
možnosti

Rozmazlovani se tady rozhodně nekoná, Marki

1 0
možnosti
Foto

J18a43n 43P92r49a98ž66á14k

26. 10. 2019 16:49

Marku, vsude muzes najit nejakou malickost, ktera Te aspon teochu potesi a nasmeruje Tvou mysl pozitivnim smerem. Mozna, kdybys zvedl oci o kousek vys nad ty berle, objevil bys tam krasny strom nebo leticiho ptaka. A kdyby ani to nepomohlo, pak zbyva teseni na chvile, ktere jsi popsal a ktere nastanou, az se vratis domu. Pak by Te to dlouhe prestalo bolet:-)

1 0
možnosti

Upnu se spíš na to těseni. Tady už mám za ten čas všechno okoukany, Jene.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik