Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ono je to horší, protože mnozí ti, co řičí u ohlodané kosti, tak nějak vědí, že maso nebude. A až přijde kdosi, kdo jim řekne, že maso bylo sežráno a nějakou dobu nebude, budou na něho házet kamení se slovy, že za Andreje byla ta kost se slibem a on jim ten slib bere.

5 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění na příslušný díl pořadu i Dr. Koukolíka zde. Mluvil zajímavě. Třeba: "Mezi nejbohatšími lidmi je vysoký podíl sociálně úspěšných psychopatů..." :-) Škoda, že odkaz nebyl u článku. Hezký den.

2 0
možnosti
MV

dobry den, Lenko

kazdy, kdo bude chtit diskuzi shlednout vi, kde ji najit - pokud si bude chtit poslechnout nazory opravdu fundovanych odborniku

a pana Koukolika a jeho nazory je dobre vyhledat i jinde na siti

dekuju za cteni a mejte prijemne dny

0 0
možnosti
Foto

ahoj Marku... V textu máš cosi, co mě opět nutí vrátit se k mému blogu o blbosti a taky k dobrovolně umístěnému blogu v HP - kdyby tomu někdo nerozuměl, tam se o některých z této diskuze píše.

k věci - Za ta léta tady mě těší konzistentnost některých. Což v překladu znamená -dokážu být dlouho nad věcí, umím napsat srandu, mám rád srandu, ale pokud už něco nelze nevidět, sranda místy končí. Je to o charakteru, kdy jsem srandista, ale ne lacino ke koupení salámista. A znovu se potvrzuje, jak kredit úžasňáka má člověk tehdy, když se zavděčí a nepíše nic nepříjemného. Od toho jsi konzistentní v názorech, že ti je celkem jedno, aby tě tu některé madam káraly a rovnaly, co ti sluší. Karma. Jasná a děkujuR^

2 0
možnosti
MV

Radko, zrejme nas doma vychovavali podobne - hlouposti prehlizej, ale k pr.sarnam mlcet neni dobre

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo znám:

Jak se kazila ocel.

0 0
možnosti
LH

dost mě překvapuje jak Vás dokáží zformovat k obrazu svému diskuzní pořady nebo dokumenty...

1 0
možnosti
MV

od toho diskuzni porady jsou, aby lide premysleli, pane Hladiku

doporucuji shlednout

5 0
možnosti
ZS

.... slastně olizují kost a nikoho nenapadne se zamyslet, kdo sežral maso a nechal ostatním jen tu kost ...

4 0
možnosti
MV

tak to v historii bylo často - lide prestavaji premyslet a veri slibum

4 0
možnosti
Foto

I když jsem větší ptákovinu ale vážně dlouho nečetl, o tom, jak opravdu chutná MOČ by se pan Valíček mohl příslušné odpovědi spolehlivě dopátrat u pana Gúgla pod heslem "URINOterapie". Přeji Dobrou chuť...!

2 1
možnosti
MV

No..., pokud jste si ve Vaší hlavě spojil headline blogu s urinoterapii, kam mě odkazujete, tak se nedivím, že jste obsahem blogu zklamaný. Spíš mám ale za to, že si se mnou vyrizujete mé hodnocení jednoho z Vašich posledních blogu, ke kterému jsem se vyjádřil jako většina v diskuzi pod ním. Pěknej den přeju a děkuji za čtení

4 0
možnosti
KL

Proč?! Zrovna u Vás jsem tohle nečekala.

0 0
možnosti
MV

protoze jsem se vcera, Karlo, dival na diskuzi vzdelanych lidi na tema "moc"

tak se mi to honi hlavou a jako mene vzdelany v porovnani se vcerejsimi diskutujicimi jsem napsal muj pohled na "moc"

neni to k zabave, ja vim, ale zivot neni jenom legrace a smich

1 0
možnosti
AN

A78l26e21š 48N83o35v54á83k

27. 5. 2020 12:37

v demokracii se každá vláda dostává k moci díky nespokojenému davu...kdyby byl dav spokojený, tak se vlády nebudou měnit :-)

1 0
možnosti
MV

to nerozporuji, ale o tom blog neni

blog je o tom, jakym zpusobem se dostavaji k veslu ti, pro ktere je moc opojnou

2 1
možnosti
ND

Ach jo, Marku, tomuhle se říká nasjanej článek, po prvních větách jsem jej bez karmování opustila...Rv

3 0
možnosti
MV

myslite? doporucuju vcerejsi debatu na tema "moc" uvedenou na ct24

a k te karme - sama vite, ze nejsem z tech, ktery pocita precteni a karmu a jeste to v diskuzich zduraznuje

hezky den preju a tu debatu doporucuji ke shlednuti

1 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik