Diskuse

Je suis bobek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj Žolík ze sebe vypudí vždy alespoň minibobek u plotu, za kterým bydlí znepřátelený čtyřnohý boxer. Je pak naštvaný, když mu to nadělení seberu do pytlíčku ....

0 0
možnosti
Foto

... tak, já jsem ale úplně mimo...

Vocogou? 8-o:-)

0 0
možnosti

bud rada, taky jsem netusil, co vsechno je mozny!

1 0
možnosti

D54a39v47i10d 95V41l62k

23. 1. 2021 19:31

;-D Já mám rád Bobkový list

1 0
možnosti

anebrz vavrin, Vlcaku

0 0
možnosti
Foto

Správně! Podle hesla:

Česká potravina na český stůl, české lejno do české latríny!

R^

0 0
možnosti

zkratka - po linii

diky za cteni

0 0
možnosti
Foto

Vždy mě "pobaví" takové módní vlny čehokoliv, čím se plní bulvár. Před nějakou dobou to byly "zmrzlé" fotografie, teď je to otužování ... ;-D

Ovšem tvůj bobkoblog R^;-D;-D;-D

1 0
možnosti

... a nic v tom nema limity, Stepanko

verim v bobek!

a dekuju za cteni, fajn vecer preju

0 0
možnosti

To indiánské jméno Vám Johanka vybrala přesně

0 0
možnosti

a ja ho, velepardon, zapomnel, Mileno

diky za cteni a mejte se moc dobre

0 0
možnosti
Foto

No upřímně? Na bulvár v několika posledních letech házím bobek. Tak dík, aspoň jsem v obraze.;-DR^

3 0
možnosti

vcera jsme meli navstevu, Pavlo a tohle tema se lehce nakouslo

tak jsem nakouk a "je suis bobek" byl na svete

hezkej vikend a diky za cteni

1 0
možnosti
Foto

Nebyl jsem v obraze, musel jsem zagooglit. Pak ale ovšem.......R^ Dobrá práce!„Až se rozhodnu si nechat upravit prsa, určitě vás o tom budu ráda informovat,“ vzkázala nyní Krainová, která se netají tím, že obří zájem o její ňadra jí udělal velkou radost.

Co dodat? Určitě to přežiju, pokud mi ta všeobrozující, všeozdravující a zásadní zpráva unikne:-)

0 0
možnosti

dyt jo...prezijeme vsichni

jen se mi honi hlavou, kam tahle spolecnost "kraci"...

dekuju za cteni

0 0
možnosti

P10e42t12r 74B25u49r96i67a48n

23. 1. 2021 13:35

:-)

Vpravdě výbušné téma nenechalo klidným ani bobkoprávní aktivisty. Mluvčí neziskové organizace Hnědý bobek má smysl poukázala na diskriminaci hnědých bobků ze strany špenátových a pokořalečních bobků: "svým zjevem a odérem se nadřazují. My však chceme všem lidem dobré vůle ukázat, že být hnědý je normální a že ve výkalech bychom si všichni měli být rovni."

Předseda queer sdružení V impotenci je síla připomněl, že bobek může mít až 79 pohlaví a oslovovat ho jen v mužském rodě je diskriminační.

Mluvčí protikorupční organizace Ruka ruku myje připomněl, že mnozí z bobků se na své pozice nedopracovaly demokratickým procesem, nýbrž tam byly protlačeni. "A tady mi něco nepěkně zavání," dodal.

2 0
možnosti

jj, tak nejak - slusnej pelmel...

a bobky byly protlaceny... s chuti jsem se usmal

pekny dny preju

3 0
možnosti
  • Počet článků 1308
  • Celková karma 28,67
  • Průměrná čtenost 2415x
muzskej, co rad zije

Seznam rubrik